Gå til innhold

Martine kom 10 dager for tidlig!


mabx

Anbefalte innlegg

Termin 29 januar, og jeg gledet meg til siste dager hvor jeg skulle gjøre sånne ting som å lære meg å strikke, lese masse bøker og se God morgen norge i bare pysjen.

19 januar kl 03.15 våknet jeg med at vannet gikk, innen 30 min hadde jeg rier opptil 1min 50sek som kom med 1-2 min mellomrom. Kjørte på sykehuset og fikk konstantert at fødselen var i gang - sannsynlig ville det gå fort...

20 timer etter kom ei velskapt lita jente på 48 cm og 3330g etter keisersnitt. Hun er det vakreste barnet jeg noen gang har sett. Pappaen har også forelska seg på nytt, og i stedet for å se en film på lørdagskvelden satt vi å så på henne mens hun sov i stedet.

Lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Gratulerer så mye! Jeg har termin om to dager men forventer å gå over. Har fryktelig nedtrykk i underlivet som er ubehagelig så håper ting skjer her snart også! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lange dager når en går og venter sånn. Ønsker deg lykke til når tiden er inne. Gled deg til nurket kommer, det er helt ubeskrivelig å sitte med din helt egen baby i armene.

Et råd: SOV mens du venter. Det blir det absolutt mindre av:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...