Gå til innhold

Lenita kom til verden 18.01.2010


Helene&Lenita

Anbefalte innlegg

Var inne til kontroll på AHUS fredag 15.01, da jeg begynte å lekke. De var usikre på om det var fostervann pga ph verdien og at hun fortsatt hadde rikelig med fostervann hos seg, så da bar det hjem igjen. Jeg skjønte at noe var i annmarsj, kroppen reagerte annerledes så skjønte at det ikke var langt unna. Mandag 18.01 bråvåknet jeg på morgenen og måtte på do, men det var vannet som gikk. Ringte AHUS og fikk komme inn til kontroll, ble tatt inn til ctg kl 11, riene kom ganske hyppig, men var ikke av den vonde varianten. Vi gikk rundt frem til kl 15, da hadde riene tatt seg kraftig opp og vi skulle få komme inn på føden til kontroll. Kl 16 ble vi tatt inn på fødestua og jeg ble sjekket. Hadde da 6 cm åpning og fikk klyster før jeg koste meg hele 25 min i badekaret, da var det bare å sette i gang å presse. 18.25 var jenta vår ute og vi hadde en super fødselsopplevelse og en helt fantastisk jordmor og barnelege.

 

Lenita, 53 cm lang, 3850 g og 36 i hodeomkrets.

 

Lykke til med fødselen til dere som venter, det er en helt ubeskrivelig og fantastisk opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Gratulerer så mye! Ja jeg venter nå, har 5 dager til termin så kan vel egentlig skje når som helst. Det blir spennende med vanlig fødsel for jeg hadde keisersnitt med første så jeg veit ikke hva jeg går til ennå. Men skal bli godt å bli ferdig. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...