Gå til innhold

Hvor ofte/mye liv kjenner dere nå på slutten? lite her idag...


kiwegian

Anbefalte innlegg

Er 39+2 nå, og det har vært ekstremt lite liv idag. Kjente liv igår kveld, og da jeg skulle legge meg hadde jeg veldig kynnere, nedtrykk og "stikninger" nederst.. har ikke hatt mye smerter idag, men kjent veldig lite liv.. blir stressa av det.. sitter å lurer på å ringe inn på føden, men vil ikke være hysterisk heller.. vet jo at babyen kan sove mye på slutten også... hvor ofte kjenner dere liv, og hvor lang tid imellom om det er rolige dager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det som deg og... hadde store smerter i går pga av en AKTIV baby+ kynnere... Men i dag har jeg faktisk ikke kjent noe særlig liv... Men tror det er vanlig at de roer seg på slutten... Så håper det nærmer seg her.. Er 39+4 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nå er jeg 3 uker kortere enn deg, så vet ikke om mitt svar "betyr" noe. Det jeg likevel kan si er at det er har vært mindre aktivitet de siste 2-3 dagene her, men innimellom beveger han seg så jeg kjenner det godt. Bevegelsene er også litt annerledes, så mulig det begynner å bli trangt. Får litt "hysteria" innimellom og prøver å "vekke" han for å få bekreftelse på at han har det bra. Så rører han på seg igjen og jeg blir rolig. Når jeg setter meg fremoverbøyd så kjenner jeg lettere bevegelse, mulig at presset gjør at han føler for å flytte på seg. Han rører på seg noen minutter av gangen og så dabber det av igjen.

 

Jeg skal til jordmor i morgen og håper hun kan bekrefte at det er litt mindre bevegelse nå mot slutten.

 

Uansett, ring jordmor/føden om du er bekymret.

 

Lykke til med siste innspurt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i dag, og noen ganger kjenner jeg masse liv, andre ganger er han veldig rolig. Uansett, ring føden så fort du er i tvil! De har de rette svarene i forhold til deg og ditt svangerskap! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...