Gå til innhold

Førstegangsfødende over 30 som bor i Oslo?


mandalay

Anbefalte innlegg

Jeg er 33 år, bor i Oslo og venter første barn i september.

 

Har venninner både med og uten barn, men ingen som er gravide. Det hadde derfor vært hyggelig, spesielt i permisjonstiden, å kjenne flere som går hjemme. Og gjerne førstegangsfødende som går gjennom mye av det samme...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mandalay

Kor i byen bur du? Eg held til i Gamlebyen, og er 33 som du. Ikkje førstegongs, for eg har ein gutt på 15mnd frå før - men me kan jo bli kjent likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten får du jo tildelt barselsgruppe også ca seks veker etter fødselen, så du får automatisk nokon å henga med på trilletur og sånt.

 

Og så glømte eg å seia at min termin er 03.09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom alt går bra er jeg 33 år og førstegangs i september.

Bor på Grünerløkka og vil gjerne møtes etterhvert..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her!

Er 31 og førstegangs. Terminen er 29.9, og er derfor bare 4+6 i dag, så jeg har jo kommet litt kortere enn dere....

Bor på Torshov, og vil gjerne bli kjent med andre som går gravid, for dette er jo vanvittig spennende og ganske nervepirrende.

Har dere mange symptomer? Hos meg kommer og går det litt med stikkinger og halsbrann, men har konstant ømme pupper, da.

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her også..

Jente på 30, bor på tøyen og førstegangsfødende.

Er som *Bollerina* 4+6 i dag, og har termin 29/09 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Nydalen. Er i min syvende uke i morgen. Har egentlig ikke særlig med symptomer foreløpig, kun litt ømme pupper til tider og litt oftere sulten. Er jo heldig hvis dette varer, men gleder meg også til første kontroll om 3 uker. Litt beroligende å få en bekreftelse på at alt er ok, særlig når man ikke merker så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hvis alt går som det skal er jeg 29 år når barnet blir født, foreløpig termin er 15./16. september. Bor i Oslo og det hadde vært hyggelig å ha noen å dele erfaringer med. Er i 7. uke i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;-)

 

Jeg er 33 og venter mitt/vårt første barn ca 7.sept.. Flytter til Oslo midt i svangerskapet,og blir boende på Bryn.

 

Har ingen plager enda ( good,hehe) men hvem vet om /når de dukker opp. Men jeg synes magen begynner å vises allerede da;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en vestlandsjente som har emigrert til Oslo. Jeg er 28 år, førstegangsfødende, og bor på Storo. Er interessert i andre som bor i området som vil dele opplevelser. Foreløpig har lite endret seg for meg og vi har ikke fortalt noen utenom på jobb siden det var nødvendig av helsemessige årsaker. Mat og søvn er det eneste som betyr noe for tiden. Har termin 28.sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 31 og gravid for første gang. Har bodd i Italia i 3 år, men flytter til Vålerenga i mars. Har termin 24. september, og er i uke 7. Føles rart ut å i det hele tatt tenke termin nå, er først og fremst superglad hvis det viser seg at det lille frøet mitt er kommet for å bli...!! Kunne gjerne tenkt meg å møte andre i Gamle Oslo når våren gryr.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 31 og gravid for første gang. Har bodd i Italia i 3 år, men flytter til Vålerenga i mars. Har termin 24. september, og er i uke 7. Føles rart ut å i det hele tatt tenke termin nå, er først og fremst superglad hvis det viser seg at det lille frøet mitt er kommet for å bli...!! Kunne gjerne tenkt meg å møte andre i Gamle Oslo når våren gryr.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir 30 i løpet av dette året og bor på Grünerløkka. Har termin 1. september men har en slags mistanke om at den kommer til å endre seg til august etter UL i april. Dette er min første og ingen av mine venninner i Oslo har barn eller er gravide så jeg skjønner godt etterlysningen fra mandalay! Er litt "på bar bakke" når det kommer til graviditet, fødsle, barn og sånn - har jo aldri gjort dette før!

 

Hyggelig å se at vi er flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

 

Håper det går bra med alle!

Hadde det vært aktuellt med et treff for 29++++ etterhvert? :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se tråden "Treff i Oslo" hvor det er foreslått treff i Oslo 8.mai for oss rundt 30. Er selv 29 og er førstegangs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei :)

Førstegangsfødende her også. 36 år og kommer fra Nordland! Men bor i Oslo og har bodd her i 10 år. Har termin 19. september. Er en etternøler på denne fronten...så venninnen har store barn nå..hehe. Hadde vært hyggelig med noen å dele opplevelse og erfaringer fremover. Bor på Oppsal, som er like ved Bryn der du skal flytte....eller kanskje allerede har flyttet. Uansett , velkommen til byen!! Om du føler for å ta kontakt hadde det vært hyggelig! Ønsker deg ihvertfall lykke til i svangerskapet og mange gode opplevelser!

 

Truben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...