Gå til innhold

Rier siden kl 11 i går formiddag:)


Nienna29

Anbefalte innlegg

Ja nu e d i gang t mæ, hatt rier i over 25 tima nu men e ennu hjemme, va på føden i natt men da d bare va 1 cm åpning valgte vi å dra hjem å vente, så her går æ nu me 5-8 min mellom rian.... og vente. kan ennu ta ei stund da sia man e 1.gangs.... men æ vente i spenning:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!! Er så misunnelig;) Om ikke lenge er det baby i hus istedenfor stor mage og de plager som følger med et svangerskap;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til.. Må si jeg og er misunnelig, håper det startet her snart og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Går også rundt her med rier. Siden 9 i morges. Er andregangs. Har også 5-8 min mellom riene, ca, eller alt fra 3-9 minutter. Slitsomt! Lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-8 min mellom riene - er ikke det cirka kriterie oppfylt for å dra på føden? Hva slags beskjed har dere fått fra jordmor? Jordmor fortalte meg at om det var tre rier på ti min. skulle jeg ringe sykehuset, Men også at man skulle ta med i beregningen dersom de var ordentlig vonde. Her gikk slimproppen imorges men ingen rier enda. Er 4 dager på overtid og er 2. gangs. Er så utrolig lei av å vente. Lykke til til alle sammen! Satser på at riene kommer iløpet av natten!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da va æ kommet hjem, d va en laaang og smertefull fødsel men gud d va verdt d når æ endelig fikk han på bryste mitt:) han kom den 19.01.10 kl 22:26:) da hadde æ gått i 36 tima:( kom hjem i dag kl 13:30, så nu har vi koooosa oss masse:) LYKKE TIL ALLE DERE SOM ENNU VENTER:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk med rier og 4 cm. åpning i fire og en halv dag før de bestemte seg for å ta vannet. Da ble det fart på sakene! Riene kunne i perioder vare i 3 min. med et halvt minutt i mellom. skal si at det var slitsomt. Måtte bo på sykehuset den tiden siden jeg hadde så lang reisevei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...