Gå til innhold

Føde på Kongsvinger?


liera

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen andre som skal føde på Kongsvinger i løpet av feb/mars?

Har bare vært der en gang til ultralyd så er litt spent på om jeg har valgt riktig sykehus... Hører egentlig til Ahus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Jeg skal dit i juni. Ikke vært der før. Skal på UL til uken, så jeg er spent på hvordan det er der. Har blitt anbefalt av min samboers søstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Anbefaler dere begge Kongsvinger :-D

Har valgt det for fjerde gang til juni (termin 21.juni )

Så lenge svangerskapet går greit, ingen komplikasjoner, og du ikke føder mer enn 4 uker før tiden ( to av mine kom henholdsvis 22 og 26 dager før tiden), så får du føde der.

Jeg har kost meg, det er veldig trivelig der. Kun to og to på rommene, og mange ganger ligger du alene den tiden du er der - så det blir som enerom :-) De tar godt vare på pappa'n og, flytter inn seng ved siden av din og ordner mat. Alle barnepleiere og jordmødre kan du prate med når du vil, såsant de ikke er opptatt m en fødsel noen av dem ;-) Tempoet er rolig, føles ikke stressa sjøl om det kanskje er flere fødsler på gang.

Jordmødrene jeg har vært borti er Charlotte og Berit. Koselige damer som vet hva de driver med. Ellers er det Eli som tar ultralydundersøkelse - kjempekoselig dame fra Odalen.

Gled dere :-) Og lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...