Gå til innhold

Lite aktivitet her inne..:(


2Gull09♥11!!

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med Mai-bebisene ?

Hvor store er de blitt.. Hva gjør de om dagene ?

Litt spennende å høre hva de andre småtrollene tar for seg :)

 

Lillfis var 8,2 på 6 mnd (født 3465) 71,5 cm (født 51).

Hun ble skikkelig aktiv rett før jul... Pappan hadde tippet at hun ville "krabbe" før julaften, og det gjorde hun... Opp på alle fire, så kaster hun seg frammover:) Liker å stå på alle fire og gynge, og stå på et kne, den andre foten og løfte armen høøøyt opp...

Ellers sat hun seg faktisk opp idag... På 7 mnd dagen sin...! Gøy! Men ellers er det mest på gulvet det skjer! Mamma er glad for dette :)

 

Ellers leker hun med myke dyr, harde leker som hun bråker fælt i parketten med og selfølgelig smake og fikle med alt mulig!

 

Fikk dere noe morsom til bebisene til jul da ??

 

Ønsker dere et godt nyttår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, det er desverre ikke den største aktiviteten her inne....

Jeg var på 8mnd kontroll med gutten min, forrige uke. Da var han 11270g, og 76,5cm. Ikke noen pusling kan man si :P

 

Lillegutt begynte å krabbe før jul han og. Alt kom liksom på en gang... Satte seg på rompa selv, reiser seg og går etter bord, snur seg fra f.eks sofaen til bordet, krabber i trappa :s

6 tenner har han fått... 4 nede, og 2 oppe (de siste har akkurat kommet)

 

Mat er han glad i.. veeeldig glad i! Spiser glatt 2 brødskiver til frokost, hehe...

Elsker puppen, og måååå ha nattemat (bare foreldrene som er trege med avvendinga på natta :P)

Men grøt har aldri vært noe populært. Han bare spytter det ut igjen, og grøsser :P

 

Til jul ja, jeg ønsket meg gavekort på klær, klær, og noen leker. Og det fikk han =)

Bruker 86 i klær, så pengene flyyyr =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, her var det ikke så mye aktivitet - da må man ihvertfall bidra litt!

 

Vår gutt er nå 8 mnd. og er litt bedagelig anlagt i forhold til det jeg leser her. Han krabber ikke fremover ennå, men kommer seg litt til siden og bakover :- 0 og så sitter han relativt stødig, men kommer seg ikke opp selv. Har begynt å strekke seg frem og opp til lekekasser og sånt. Nysgjerrig og glad gutt. Vet ikke målene hans nå, men han bruker 80 nå og er ganske slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...