Gå til innhold

hvem her har fått eller venter en til?


lisasmurf med 2 herlige små

Anbefalte innlegg

Jeg kikka bare tilfeldig innom. Snuppa kom litt før tida, så hun er novemberbarn. Har akkurat funnet ut at vi venter en til... har termin 25. august. Nesten litt rart å skulle begynne på et nytt svangerskap, men gleder oss veldig. Hadde vært hyggelig å få litt liv i denne klubben igjen og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det tar liksom ikke helt av her inne... ;o)

Vi venter en gutt til i April, så det blir jo veldig spennende..

Er liksom bare et år siden jeg ble mamma for første gang, og nå skal jeg liksom bli tobarnsmor.. Helt absurd:o)

Men gleder oss veldig mye, selv om det nok blir slitsomt i begynnelsen, med bare 16 mnd i mellom dem, og eldstemann skal ikke begynne i barnehage før August..

Lykke til videre med svangerskapet:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

 

Fikk jente 16 des 08, fødte gutt nå 14 nov 09 :o)

De kom tett på, angrer ikke ett sekund på det selv om det ikke var planlagt. Hadde tenkt å vente ett år eller noe ;-)

Har gutt på 5 år fra før, 3 barnsmor på 27. Er nå ferdig med svangerskap og fødsel..nå kan vi bare kose oss fremover og nyte tiden og se mine herlige små vokse opp :-))

Lykke til alle dere andre som venter en til :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei!

Vi venter en til i september! Kjekt, gleder oss til det! Bor på slependen, ikke så langt fra Oslo. Noen flere?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk gutt i des 08 og nå vi venter vi en liten i midtn av august 2010 :) Planlagt og gleder oss kjempemye!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Jeg fikk en prins i desember08 og venter nytt gull i november10 =) planlagt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...