Gå til innhold

noen med dårlige erfaringer ang.AHUS??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har dårlige erfaringer ang Ahus på Lørenskog.Jeg har nemlig bare dramatiske opplevelser ang dette sykehuset.Flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Var ikke veldig fornøyd nei, fødte der sist. fikk først en helt forferdelig jordmor, men etter vaktskifte fikk jeg en kjempeflink en. Men mye rot på barsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ja, jeg har også meget dårlige erfaringer fra Ahus. Barselsavdelingen var kaotisk, og jeg fikk ikke den medisinen jeg skulle ha til riktig tid. De surret også med å gi meg feil medisin. Har IKKE tillit til de lengre, og gruer meg til sommeren når jeg skal føde der. Må dessverre velge sykehuset som ligger nærmest hvor jeg bor pga barn og mann... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Har også bare dårlig erfaring med ahus etter at jeg fikk min forrige datter der. Er glad min datter og jeg er i livet idag. Føder ALDRI der igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ånei, nå ble jeg "nervøs". Har aldri født før eller vært på sykehus i Oslo så jeg har absolutt ingen preferanser. Godtok bare A-hus da legen sa det siden det tilhørte adressen min. Ble plutselig i tvil her.... Men så har jeg hørt at det er så mange som føder i april så ullevål kan bli fullt da. Vanskelige greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg har bare positive erfaringer fra ahus, selv om det hele endte opp i et hastesnitt...ingen dårlige erfaringer i det hele tatt. De tok godt vare på meg og mannen min, rolige jordmødre og flink med info under forløpet.

 

Alle fødsler er forskjellige, så å innhente andres dårlige opplevelser er kanskje ikke så lurt???

 

Ta et fødselsforberedende kurs der, så får du omvisning og blitt litt kjent med føden før du står midt oppe i det hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kjempe fornøyd med A-hus. flinke jordmødre/barnepleiere (hvertfall de jeg var i kontakt med) fint barselshotell. Barnefar kan overnatte hver natt, du bestemmer selv når du vil ha besøk og av hvem. du kan bli der nesten så lenge du vil. fine møter dagene etter fødsel (hvertfall for meg siden dette var mitt første barn). masse ros til ahus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...