Gå til innhold

April: Julegaver


Camham

Anbefalte innlegg

Hva skal dere gi deres små i julegave i år?

Unger har jo det meste så synes det er så vanskelig å finne noe til henne? Hun får jo det hun trenger av klær og utstyr ellers i året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt soveposer til ungene iår. Vi fikk oss lavvo i høst, og det var stor stas å dra på tur med den. Olevennen som er vår fireåring, lånte pappas nye sovepose. Han ble veldig begeistret for den. Så han blir vel fornøyd med å få sin egen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det dukkehus i år - alle figurene hennes trenger et sted å bo og jeg er litt lei av at hun okkuperer alt mulig annet og at jeg aldri får rydde bort vaklevorne duplohus, hehe. Ønsker tilbehør av resten av familien. Ellers har jeg satt opp barnestrikketøy (siden hun alltid vil hjelpe meg å strikke de få gangene jeg drar frem noe garn), hobbysaker (klipp og lim), jul i svingen ullundertøy. Til våren blir det spleiselag til hun og lillebror for å fremskaffe huskestativ med rutsjebane som hun har mast lenge om :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise skal få DS. Det høres kanskje litt drøyt ut men hun er faktisk ganske dreven.

For å få henne til å slutte med sutt i sommer måtte vi love henne en DS (det var det hun ville ha). Hun arvet da storesøster sin gamle, som var litt løen. Nå virker den ikke lengre, så da passet det med en ny. Fikk tak i en på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

snuppa får noen snehvitdukker og stasj, og alle dvergene. Og noe ala pet shop. Hun får litt andre småting også, men har ikke helt oversikten lenger,for han ordna med julegaver en god stund nå...

 

Knerten på 2.5 får duplohus. Han digger å leke med duplo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...