Gå til innhold

Flere som er gravid igjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer begge to! Selv hadde jeg termin i mai 2010, men mistet dessverre spiren. Nå håper vi på ny graviditet snart! Kjekt med søsken som ikke er altfor langt unna hverandre i alder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

åååå, så koselig... Jeg vil også... Men må få med mannen først, han skal egentelig ikke ha flere så kan ta litt tid.. mulig litt på gli, smøre noen mnd. til så kanskje det blir muligheter, selv om jeg ser at det hadde vært fint med to år mellom så blir det sikkert bra med 3-4 år også.. Savner å gå gravid.... og selfølgelig gleden over å kunne bli mamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg fikk ei jente i mai 08 og ei ny ei i oktober i fjor. Det gikk forferdelig fort, men vi koser oss masse! Lykke til dere som er gravide igjen!

NB! Det er forresten flere av maimammaene 08 i Oslo som er gravide eller som allerede har født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er gravid igjen!! :) :) :)

Og det er bare noen få dager siden jeg fant det ut, så går rundt i lykkerus ennå hehe.

 

Termin 09.oktober 2010, og fikk en jente 15. mai 2008, så blir nesten 2,5 år mellom dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så mange gravide! Herlig:)

 

Jeg fikk min gutt 17. mai, og venter nr 2 i oktober. Hatt en MA i mellomtiden, men tror 2,5 år er en fin aldersforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...