Gå til innhold

Har ett spørsmål! ;) Hoppe av i svingen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere blitt gravide ved å "hoppe av i svingen"? Mange tror kanskje at det ikke er så lett å bli gravid rett etter en fødsel, men dette er jo helt feil. Har en mistanke, og vi har hoppet av i svingen. Men går helt fint om det er en til på vei. Derfor vi er litt avslappet i forhold til prevensjon. Vesla vår er 6måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Jeg ble gravid etter at han "hoppet av i svingen". Brukte også P-piller på den tiden men hadde noen dager i forveien mistet en i gulvet. Var derfor vi skulle være forsiktige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg sitter her gravid nå etter å ha "hoppet av i svingen" og det skjedde bare 2,5 mnd etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg ble gravid etter at han hoppet av i svingen. Gikk også på p-piller, men hadde vært syk, så vi skulle være forsiktige... Funket dårlig for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Har "hoppet av i svingen" i åtte år. Brukt kondom noen ganger, men det beløper seg nok ikke til stort mer enn fem pakker kanskje.. Ikke blitt gravid, med ett unntak og det var med full viten og vilje. Prøvde én gang og ble gravid, så fruktbare er vi tydeligvis..!

(Og til de som mener det er uansvarlig, så hadde vi tatt konsekvensen og blitt glad for baby om det ikke hadde gått som "planlagt" :-) )

Tror det har litt å gjøre med mannen og at det kanskje kommer noen spermier litt før resten av gjengen hos noen menn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vi hoppet av litt i sikre perioder. Og det ble baby ja. Men hadde gjort det ett år kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...