Gå til innhold

Sove på eget rom?


e-09

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på når dere skal flytte de søte små inn på eget rom?(eller om noen har gjort det allerede). Min jente sover veldig lett, våkner av den minste lyd så hun kunne nok med fordel sovet på eget rom.. Men jeg klarer ikke helt å sove uten henne helt i nærheten enda...

 

Når har dere tenkt å flytte på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge våre unger har sovet på eget rom fra første dag de....og de sover kjempegodt begge to. Eldste på 2,5 sluttet med nattmat på ca seks ukers alder, lillegull når hun var ca ti uker. Hadde vesla på rommet vårt noen uker her i høst pga oppussing, og da sov vi dårligere begge to. Hun reagerte tydeligvis på våre lyder og jeg ble liggende å høre på alle hennes lyder og lure på når hun skulle opp...så da ble det litt mer nattmat osv. Nå ligger hun på eget rom, sover fra 19-7.30 uavbrutt og jeg er sikker på at når jeg hører henne så er hun virkelig våken. Har aldri hatt problem med å høre dem heller forresten, de sover vegg i vegg med oss(ett soverom på hver side av vårt soverom). Er de lenger unna(hvis vi sover borte eller noe) bruker jeg babycall. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mathea deler rom med storebror Sander på 2,5 år. Vi flyttet henne inn der når hun var rundt 3,5 mnd gammel. Det fungerer veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flyttet lillegutt inn på eget rom da han var nesten 5 mnd gammel. Var litt løping de første nettene for å gi smokken, men gikk seg til etter ei uke. Sover mye bedre begge to nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har akkurat flyttet lille gutten inn på eget rom. Har samsovet frem til nå, men siden jeg er gravid igjen, ville jeg prøve å slutte med nattamming, noe som var litt lettere når han ikke lå helt inntil meg :) Han er akkurat blitt 9 mnd og kunne aldri tenkt meg å flytte han ut før! Det har gått bra, men siden han er vant til å sove i en vanlig seng, hatet han sprinkelsenga. Jeg gjorde den om til barneseng og der sover han søt fra ca kl20-06.. Da våkner han for å få pupp, og sover sammen med med til kl10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...