Gå til innhold

Trekk et englekort..


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Har slitt med dårlig nett,(ip adressen det var noe feil med)

Ser ut som det er noen andre på mitt nett..

 

Men ihverftall tilbake nå..

 

Noen som vil ha englekort??

Jeg kan trekke englekort på dere.Hva slags besjed har deres engler til dere.... Husk fødselsdato.,,

 

 

Kan ta 6-7 personer...

 

;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erkeengelen Gabriel står for håp, opplysning og kjærlighet. Han er den andre av de to høyest rangerte englene og navnet hans betyr "Gud er min styrke" eller "Guds sterke mann". Han er også den engelen som vil blåse i trompeten på dommens dag. Han sitter ved Guds venstre hånd, og han vises ofte som en majestetisk person og hans høyre hånd er løftet som i en hilsen.

 

 

Se muligheter

 

Han vil hjelpe deg med å se andre muligheter og åpne dører for deg, som ikke har vært åpnet før.

Gabriel ønsker at du skal gjøre det som er din livsoppgave, og det ditt hjerte ønsker. Derfor sørger han for at situasjoner som vil bidra til å utvikle deg, og gjøre at kommer nærmere din livsoppgave dukker opp

 

 

Forsikitghet er påkrevd..Se dypere inn i denne sitausjonen før du fortsetter..

 

Jeg er overflodsenglen,du vil motta de pengene du trenger,og gud har oversikt over hvordan det ska skje...

 

 

Du får del penger ganske så snart,dette er penger du har fortjent..Det kan være en pengegave ,arv/oppgjør ..

 

Lykke til

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er romantikk i luften..Enten gjelder det en nykommer eller så oppstår det en ny lidenskap i ditt eksiterende forhold..Vær åpen til å gi og motta kjærlighet..

 

 

 

Dette er en god tid for nye ideeer og situasjoner .Jeg vilvåker over deg ,veilieder deg og beskytter deg under disse forandringer...

 

Jeg er familie engelen...En gledelig forandring eller forøkelse venter din famile...

 

Så ja du får baby...

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hei jeg var nr 3 i køen her, når ca kan jeg vente svar fra deg?, så kan jeg gå inn igjen å skjekke senere....:)

Gleder meg til å høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så spennende at du trekker englekort!

jeg lurte på om du kunne trekke for meg? Hvis du får tid=)

 

vil gjerne se hvordan fremtiden ser ut. Og kan du se noen graviditet på meg i nærmeste fremtid?

 

Min fødselsdato er: 050486, trenger du hans også? Den er 170183

 

Tusen takk på forhånd!

=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg,... har du lyst til å trekke et englekort på meg.... trenger noe å klamre meg fast i.

Du har trukket kort på meg før og de har vært så positive,.. har det snudd???????

 

Ta det når du får tid du vennen:)

 

131176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora 32:

 

Klart jeg kan trekke englekort på deg igjen ja . ;)

 

Dine engler sier:

Jeg leder deg mot svaret på dine bønner.Lytt og følg de steg jeg kommuniserer gjennom din intusjoin ,dine tanker og dine drømmer.,.

 

 

 

Jeg er overflod-englen .,,Du vil motta de pengene du trenger ,og gud har ovrsikt over hvordan det ska skje..ha tillit...

 

 

 

For å kunne ta avgjørelse ,spør deg selv ,hvilken vei bringer meg nærmere min livsmisjon?

Hvilken vei fører meg bort fra deg ..??

 

 

Her fikk du nok en gang opp penger.Penger er på vei til deg...Lykke til,,

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk!!:) Lurer virkelighvor de pengene skal komme fra;)

 

Var ikke så mye jeg kunne tolke mot en graviditet men,......

 

Stor takknemlig klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...