Gå til innhold

hei hå, hvor tunge er nurkene deres nå da?


trilletroll

Anbefalte innlegg

min lille store gutt er nå 7 uker gammel og hele 6 kg allerede, han vokser som et skudd :D

Hvordan er det med dere andre, hvor store er de nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

lenge siden jeg har vært inne nå

 

Her går det også unna. I dag er gutten min 7 uker og jeg var på kontroll rett før uke 6. Da veide nurket 6200 gr og var 60,5 cm. Smilende og blid.

Her er det mating mating og mating, neida, men det krever å holde tritt med en som er så sulten, det vet du jo da din også er 6 kg.

 

Har dere vært på noen treff......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hm, har visst ei flis jeg da, var 4455 gram og 57 cm lang da hun var åtte uker. Blid som sola og verdens søteste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellabella, bølla & minifrosk:

så gøy at du har en liten solstråle :)

men jammen er det forskjell på vekta på disse små!

 

Tone:

vi har vel 2 glupske gutter vi da Tone ;) ?

har ikke kommet meg på treff... får se hvordan det blir på tirsdag, da skal vi til 8 ukers kontroll hos lege på helsestasjonen først, så vet ikke hvordan ståa er etter det, om mammaen har overskudd til en bytur da.

Tilbudet står: du må gjerne komme innom oss :)

dere andre bergenserinner også, bare så dere vet det! mye lettere å ta i mot besøk enn å komme seg ut for meg for tiden.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Lenge siden jeg har vært inne her og.Moro å høre hvordan det går:-) Min lillegutt er mnd i dag,08.11.Veide 3140 når han ble født, og ved 8 uker veide han 5150. Spiser ca hver time på dagen, heldigvis ikke så ofte på nattan;-) Men han er også skikkelig glups....:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heij:)

Vår lillegutt ble 9 uker på fredag, å veier ca. 5700.. Han var 3125 når han ble født:)

Spiser ca hver 3-4 time på dagtid, og har 1-2 måltider om natta... Varierer veldig mye, han har faktisk også sovet over natta 1 gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslefrøkna veide ved 6 ukers kontroll 5200g og var 59.5 cm :) I morgen er hun 2 måneder og vokser stadig ut av klærne sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Min lille frøken veide 3600 på 6-ukerskontrollen, hun var nøyaktig fem uker da - og vi syns hun har blitt kjeeempestor! ;) Har ikke veid henne siden, men vil tro hun akkurat har kommet over 4 kg. Så skal det sies at hun er født 4 uker før termin og veide 2600g når hun kom til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6 ukers kontroll var gullet 5100 og 58 cm. Bruker str 62 allerede :-) Nå er hun 8 uker imorra, og da skal vi innom helsestasjonen og veie tenkte vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heij...

Må rette opp det jeg har skrevet om vekt tidligere:) Var på kontroll i dag, lillegutt var 6120g og 61 cm lang:) Og han blir 10 uker i morgen.. Han har jo blitt så stooor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide snuppa idag og da var hun 5500 gram og 61 cm. akkurat 8 uker idag. 4456gram og 53cm ved fødsel :) stor og god jente :) pludrer og smiler masse, og for en uke siden rullet hun fra mage til rygg. gjett om mamma er stolt :) hehe.. har forresten ikke gjort det siden.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Første gang jeg er inne her :) Min skjønne gutt veide ved fødselen 3750 g og var 55cm lang. Ved 6 ukers-kontrollen var han 62cm og veide 6.7kg. Tror muligens jeg produserer fløte og ikke melk... ;) I begynnelsen spiste han hver 2.time, av og til hver time. Nå går det mellom 2 og 3timer mellom måltidene om dagen og bare 1-2 måltider om natten. Utrolig deilig!

 

Han ble forresten født 8.september... Når ble nurkene deres født da? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6 ukerskontroll ble lillegutt veid til 5550 gram og 58 cm...Uken etter, altså 7 uker gammel var vi innom til veiing igjen og da var han 5845 gram og 58,5 cm... 300 g på en uker er jo ikke lite nei...hehe. Han spiser godt og har fått flotte bolleskinn! :-) Han var 3460 gram og 51 cm ved fødsel den 23 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat på 6 ukers kontroll med lillemor å da veide hun 5360, hun var 3544 g og 49 cm lang ved fødsel...å er snart over i str 62:O ufattelig hvor for tiden går...nå er det bare 4 dager igjen så er hun 2 måneder:) plutselig er hun vel 1 år..tenk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kontroll igår og lille mann var 7 uker på søndag. Han veier 5740g og er 57 cm(3210g og 50 cm ved fødsel) Han er veldig glad i mat ( full ammer). Ja tiden går fort, så best å nyte hver eneste dag 100% :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...