Gå til innhold

Oj, her var det stille nå... Snart er de 1 år!


Gjest Mammamoms

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms

Jeg er nesten aldri på desemberklubben, men fikk lyst til å titte innom idag.

Klikket først feil, og havnet på november 2008, og der var det litt mer liv.

Og flere som var gravide igjen. Det gav meg en forferdelig rar følelse!!

 

har dere begynnt å tenke på 1-årsdag enda? Hvordan den skal gjennomføres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

he hei.

er nesten aldri her jeg heller. Kom plutselig på at jeg skulle ta en titt inn.

Jeg må si jeg begynner å bli lysten på en til. Men det er definnitivt ikke tiden for oss ennå.

Lillemann våres er mye syk. Inn og ut på riksen siden mars. Operert om lag 10 ganger.

Men han er tøff, og har det flott. Han ER flott.

 

Til ettårs dagen har jeg lyst å be barsel gruppa. Og et par "lekekammerater" men vi får se.

- Så har jeg lyst å bake en liten kake bare til gutten. (ta masse bilder av griset, og kosen)

 

Så er det snart barnehage start!!!

Mange av dere som har begynnt?

Har alle fått plass??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, ettårsdagen nærmer seg fort, og det er veldig rart. Lille babyen min har blitt stor gutt. Og han er så herlig. Dette har vært det herligste året i mitt liv, om enn ikke det mest produktive. Har forlenget permisjonen min til over jul, og det er deilig. Lillegutt har fått plass i bhg fra januar, skal begynne i februar.

 

Ettårsdagen hans skal feires med familien på begge sider, og deretter ber vi nok inn til ett lite barneselskap med 2 små venner noen dager senere. Og han skal absolutt få en liten kake å smake på og grise med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så gøy at de snart er 1 år. Lillesnuppa mi har 15 dager igjen å det er ikke lenge. Jeg er sjelden inne på DIB i det store og hele lenger men var veldig koselig at det var litt aktivitet på desemberforumet!!

Her har jeg vært i jobb og snuppa gått i barnehage i 1 1/2 uke. Hun går i barnehagen jeg jobber i, bare på en annen avdelig. Utrolig deilig å være der hun er, og ikke minst å kjenne de voksen som er sammen med henne! Hun har blitt den lille maskotten deres!

I dag er vi hjemme da, hun fikk nøffnøff-vaksinen i går og våknet opp med feber i dag.... er vell det de kaller bivirkninger.. Vi får håpe at hun er bedre i morgen.

 

Bursdagen skal feires med venner og familie. Vi har ganske lita stue så har delt det opp i 3 dager, og hun skal selvfølgelig få kake å grise med!! Det blir veldig stas!! Pluss at hun skal bli feiret i barnehagen!!

 

Hipp hurra for alle desember barna som snart har bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikker litt inn her i ny og ne, men det skjer liksom ikke så mye her:o)

Godt å se litt action igjen!

Det er enda en stund til min lille blir 1 år, siden han ikke tok seg bryet med å komme seg ut på termin den 4., men ligge å fete an der inne i 17 dager ekstra, så må han vel først bli 11 mnd. Og det skjer den 21.

Gleder meg masse til 1 årsdagen.

Vi har ikke så masse familie her, så blir feiret med begge bestemødrene, bror og svigerinne med barn og gudmødrene med familie.

Gleder meg så masse til å se han sitte å grise med en kake helt på egenhånd. For grise, ja det kan han.

Ellers så skal han ikke i barnehage før i August neste år.

Tenkte at når vi er så heldige å kunne gjøre det, så føltes det riktig. Men vi er masse i åpen barnehage, så han får virkelig sosialisert seg.

Ellers er nummer 2 på vei, så i April er jeg plutselig to barnsmor.

Lykke til med alle feiringene rundt forbi jenter.. Og ikke minst

GOD JUL... Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så lenge det er siden jeg har vært her inne! Men koselig er det ihvertfall!

 

Har ikke tenkt så mye på ettårsdagen. Tror ikke det blir så allverdens med feiring for det er jo på julaften! Og nå er han jo så liten at han ikke vet hva det dreier seg om allikevel. Men senere må vi finne på et eller annet opplegg for bursdagen hans. Kanskje feire litt tidligere i desember?..

 

Synes det er så merkeig at det snart er ett år siden vi fikk gutten vår. Tror det blir en rar jul med masse følelser det her..

Om en uke begynner han hos dagmamma og jeg begynner å jobbe om tre uker. Rart! Men jeg tror vi begge to er veldig klare for det. Kjenner jeg er godt lei av å være hjemme nå.

 

Gratulerer med ett-årsdagen alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...