Gå til innhold

Englekortene sa


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

at det ville bli familieforøkelse i løpet av 3 mdr. Hva tror dere spådamer?

 

Da jeg la kortene spurte jeg englene hva jeg har i vente, og om jeg snart vil bli gravid. La tre kort for nåtid, umiddelbar fremtid og 3 mdr frem. Jeg fikk opp disse kortene (budskapet står i parentes);

 

Nåtid; Vanessa (For å kunne ta en avgjørelse, spør deg selv, hvilken vei bringer meg nærmere min livsmisjon? Hvilken vei fører meg bort fra den?)

 

Umiddelbar fremtid; Opal (Dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vare på av Gud og englene)

 

3 mdr frem; Serephina (Jeg er familie-engelen. En gledelig foranding eller forøkelse venter din familie)

 

Jeg setter min lit til englene :-) Ønsker alle en fantastisk deilig dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok du har rett ja:)

Kanskje du vil trekke 3 på meg også? Marit født 291266.

Kan spå deg tilbake om jeg ikke har gjort det før.....

Ha en strålende dag selv!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg håper du har rett :-) Jeg har aldri spådd andre før, men jeg skal legge kortene for deg Marit :-) Og du må gjerne spå meg også f. 250668

 

Ønsker at du stiller et konkret spørsmål, også legger jeg opp 3 kort for fremtidsutsiktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Budskap fra dine Engler" heter kortene jeg har, og er orakelkort. Med disse kortene kan du motta budskap fra Gud og englene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei: Jeg lurer på om vi får et barn til...Og også noe i forhold til kjærligheten fremover;) Er det greie spørsmål? Skal se på deg iløpet av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

så spennende!

Har aldri hørt om det før, men egentlig så høres det mere logisk ut enn tarotkort.... Men det handler vel egentlig bare om å lære seg å bruke de kanskje...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit; Jeg la tre kort for deg. Det trenger jo ikke nødvendigvis være noe konkret spørsmål. Fikk opp følgende kort:

 

Nåtid; Aurora: Du flyr høyt nå, og det kan virke truende på andre. Men mist ikke høyde, for andre vil snart bli inspirert av ditt eksempel.

 

Umiddelbar fremtid; Serephina; Jeg er familie-engelen. En gledelig forandring eller forøkelse venter i din familie

 

3 mdr. frem; Bridgette; Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter

 

Alle kortene har tilleggsbudskap, og jeg vil bare kommentere det siste, Bridgette. Du kan komme opp i en situasjon som ikke er riktig for deg. Informasjon blir holdt skjult. Still spørsmål, og stol på magefølelsen din. Du skal ikke bekymre deg for denne situasjonen. Du har flere muligheter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Så på deg med en gang, jeg:) Får opp at du blir gravid rundt januar med jente. Trakk en rune også,- "Beskyttelse", om du bare står i det som er, og ikke flykter unna er du beskyttet og alt vil gå fremover.

Lykke til fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M. Jeg la nok kortene før jeg leste det siste innlegget ditt. Kortene jeg la for deg ligger i svar høyere opp i tråden. Jeg kan legge eget for kjærligheten om du vil. Men, det ser jo i hvert fall ut som det blir familieforøkelse:-) Kan du være gravid allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg fikk skikkelig gåsehud her! Tusen takk! Jeg skal huske rådet om ikke å flykte unna. Kjempespennende det her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende, og tror det stemmer bra(vet ikke det med gravid,har eggløsning i disse dager tror jeg)! Ja takk gjerne ett for kjærligheten... Ble litt nyskjerrig i forhold til det siste kortet? Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det noen som vil legge sånne englekort for meg også?

f. 130974

 

Lurer på om du/dere kan se noen familieforøkelse for oss og når?

 

Signerer anonymt men kan kalle meg Inga for moro skyld :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det kanskje gullegget som ligger og venter på din kjæres soldater :-) Vi får håpe det! I forhold til det siste kortet tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye. Men, husk at om du kommer opp i en situasjon hvor du kanskje må gjøre et viktig valg, skal du overveie valget nøye. Se på hva som kan bringe deg nærmere ditt mål/din livsmisjon, og hva som kan føre deg bort fra deg

 

Jeg skal legge mer for deg litt senere i dag. Det kreves en del tid å legge for kjærligheten. I hvert fall for meg som ennå er veldig uerfaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smiler bredt her jeg sitter nå "Inga". Jeg legger for de neste tre mdr., og jeg fikk ikke opp noe klart om at det er familieforøkelse på trappene i denne perioden. Beklager. Jeg fikk opp disse kortene på deg:

 

Nåtid; Merlina; Du er forvirret og ubesluttsom fordi du ikke har nok informasjon. Undersøk nærmere eller få kyndig veiledning før du tar en avgjørelse.

 

Umiddelbar fremtid; Adriana; Jeg leder deg mot svaret på dine bønner. Lytt og følg de steg jeg kommuniserer gjennom din intuisjon, dine tanker og dine drømmer

 

3. mdr frem; Akasha; Du er en spirituell læremester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjon

 

Tilleggsbudskap Akasha; Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker Englene at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker. Du skal be englene om hjelp, og de vil gi deg råd og veiledning, støttende energi og kjærlige ord.

 

I budskapet fra englene ligger veldig mye mer. Det blir for omfattende for meg å gå dypere inn på det enn dette.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit: Jeg har lagt 4 kort for forholdet deres. Jeg har prøvd å trekke ut det viktigste. Det første kortet, Celeste, sier at forandringer står på trappene. Det kan være enten i form av flytting eller ny arbeids- eller studiesituasjon.

 

Det kan være blokkeringer i forholdet deres som gjør at ting synes litt usikkert akkurat nå. Om blokkeringene fikk jeg opp engelen Daniel som er ekteskapets engel. Dersom du er i tvil om å inngå ekteskap, eller du har "vonde" erfaringer fra tidligere ekteskap, skal du be Daniel om råd og veiledning. Han vil helbrede ethvert gammelt sår relatert til ekteskap. Du må ikke la smerte du har i forhold til dine tidligere erfaringer med ekteskapet (foreldre/andre nære), styre dine valg. Pust ut og gi slipp på de negative følelesene du bærer med deg. Gi slipp på alt negativt fra fremtiden.

 

Englenes veiledning for hva du kan gjøre kommer fra engelen Patience; Nå er det tid for å lære, studere og sanke informasjon. Nyt å være student, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling. Du kan tilegne deg ny kunnskap gjennom studier, meditasjon, kanalisering, kurs etc. Dine unike talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på.

(Kanskje du skal jobbe mer med dine egne evner og interesser?)

 

Det siste kortet jeg trakk for deg er et budskap fra engelen Sonya: Du og din elskede har masse kjærlighet mellom dere. En kjærlighet som aldri vil dø!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid, kjære anonyme englekortleser :-)

 

Jeg skal prøve å ta til meg englenes råd, spennende saker selv om jeg ikke er så kjent med dette med englers påvirkning på våre liv.

 

Har bare et lite spm: hva betyr det at ikke er klart om det er noen familieforøkelse på trappene de neste tre mnd? At jeg neppe blir gravid i den perioden? Har prøvd en stund nå og begynner og bli litt bekymret, selv om vi har barn fra før...

 

igjen, tusen takk!

 

klem

Inga

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende, aldri hørt om slike kort trorjeg, hadd u du hatt lyst til å se på meg ?

kjærlighet familieliv, graviditet? tar snart i bruk tarotkortene mine tror jeg, har lyst til å forsøke meg på andre ....

trenger du dato? er født 050877,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mange ting på en gang NN12:19 :-) Prøver å svare så godt jeg kan.

I forhold til graviditet får jeg opp en gledelig forandring eller forøkelse i din familie i løpet av tre mdr. tid. I forhold til deg selv, familie og kjærlighet, ser det ut til at du skal bruke mer tid på deg selv og ditt indre. Du bør tilbringe mer tid alene i naturen og meditere over dine ønsker og intensjoner. Be englene om hjelp til å få et positivt perspektiv.

 

Det ligger også mye romantikk i luften, enten det gjelder en nykommer, eller så oppstår det ny lidenskap i ditt eksisterende forhold. Vær åpen til å gi og motta kjærlighet.

 

Når du nå har bedt englene om hjelp, vær åpen til å motta veiledning og assistanse. Et nytt prosjekt ligger fremfor deg og tiden er moden for dette. Et lykkelig utfall følger dine positive forventninger.

 

Da jeg skulle trekke det siste kortet for deg, fulgte et ekstra kort med. Et budskap om at du skal fortsette og satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse hendelser.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NN12.19 Du må forresten gjerne legge tarotkort for meg :-) Synes det her er spennende, og akkurat som deg er jeg ikke dreven med det her. Det er første gang i dag at jeg legger kortene for andre.

Jeg er født 250668 Jeg vil vite alt. He, he. Nei da, men gjerne noe om det blir flere barn på oss, og om jeg snart er tilbake i jobb kanskje....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Inga! Jeg la kortene for 3 mdr. og fikk ikke opp noe som antydet graviditet hos deg. Men, trakk et kort til for deg nå om hvordan du bør forholde deg til dette med å bli gravid. Englene sier du skal ha håp og tillit. Det er noe positivt og nytt i horisonten som du ennå ikke kan se.

 

Masse lykke til. Håper dere snart blir gravide likevel. Om dere har vært prøvere lenge, er det kanskje på tide å ta en liten utredning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Marit her! Ja det kan jeg si deg,-dette stemmer nok veldig bra! Noe jeg kunne fortalt deg en god del om, men kanskje ikke her;) Tar en titt til på deg ikveld jeg....Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga: Altså - jeg fikk ikke opp noe klart kort om at du blir gravid de neste tre mdr, men jeg håper av hele mitt hjerte at jeg er skikkelig på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...