Gå til innhold

Noen fra Moss, Rygge eller våler her...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... som er hjemme på dagtid og kunne tenke seg å treffes? Jeg går hjemme med en gutt på 15mnd. Har også to gutter på 5 år og 3 år hjemme to dager i uka. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Fortsetter under...

Ser det er nesten ett år siden dette innlegget ble lagt inn. Går du fortsatt hjemme? Jeg har en datter på 23 måneder. Bor omtrent på grensa mellom Moss og Rygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei hei....prøver meg her jeg også selv om meldingene er gamle!!

Jeg har en på 3 år og en på 2,5 mnd, så vil gjerne ha kontakt med andre for tur og annen samvær!!

 

Bor forresten i moss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Jeg er hjemme med ei lita jente som ble født i begynnelsen av september. Har ei jente som blir 2 i slutten av november også, men hun er i barnehagen, og stortrives med det:) Jeg er innflytter til Moss og kjenner ikke så mange her enda, så det hadde vært koselig å bli kjent med flere folk som bor i nærheten. Vi bor på Jeløya, og stortrives her:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå har jente mi begynt i park 3 dager i uka. Tirsdag og torsdag er vi ofte med i "åpen barnehage" i Øreåshallen. Har bare bodd her i to måneder så vil gjerne bli kjent med noen.

 

Vi blir gjerne med på en trilletur eller noe annet. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen flere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...