*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Jeg tar med meg familen å flytter hjem! Nå synes jeg vi skal få styrt opp noen treff framover!! Jeg har ingen venninner med barn, så hadde värt koselig!

9 innlegg i emnet

Jeg flytter hjem til norge nå i slutten av november, gleder meg masse men det skal bli litt vanskelig uten å kjenne noen andre i samme situasjon. Så nå jenter! Synes jeg vi tar oss i nakken å lager ett treff! Er det noen som er med? Dere kan forresten maile meg om dere vil treffes å bli kjent! [email protected]

Håper vi snakkes!

Hilsen små desperat mamma på flyttefot :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg flyttet nettopp tilbake til kr.sand selv og søker mamma venniner. Så jeg er med. Ser ut som det er litt treigt med treff her i området. Syns vi skal få til ett på nyåret!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heihei! Er med jeg.. ikke bare bare å få vennekrets med 3 små barn rundt beina, så er absolutt med.

Har foresten mail: [email protected]

bare å ta kontakt om du vil bli kjent:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg også tør å hive meg med, bor en halvtimes kjøring fra Kristiansand, og har en gutt på 14 mnd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lite respons her inne, men det hadde vært koselig med ett kafe besøk i byen en dag? Dattern min er i barnehage på dagtid. Så det blir jeg og minstejenta som kommer :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Hei. Så bra at flere 'ser etter' nye venner. Jeg er selv innflytter og har liten omgangskrets med barn. Jeg er gjerne med. Har to gutter på 4 1/2 og 8 uker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har tid til treff neste uke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerme ha treff snart hvis noen er med. Jeg bor i Kvinesdal og har 2 barn. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden