Gå til innhold

arendal sykehus er jævlig!!


mirjam19

Anbefalte innlegg

dattera mi er to år og 3mnd, og jeg glemmer aldri den kalde og kyniske jævlige behandlinga jeg fikk hos arendal sykehus, trodde alt skulle gå greit til jeg møtte ei nordlansk dame oppi åra , fikk plutselig vite at ho skulle vær jordmor mens jeg holdt på å presse babyen ut av kroppen min!!!!!!!!!!!? jævla duste kjerring ho skulle hilse på meg menst jeg holdt på å presse !!!!! serriøst? er det normalt? håper ho faen meg er dum i hodet

tror ho ikke jeg tok det som en fornærmelse? bare fordi jeg ikke klarte å være hissig og slå tilbake som jeg gledelig skulle ha gjort!! ååååååååh. fikk ikke epidural !!!!!!! fikk ikke lystgass!!!!!!!!!!!!! det var bare en jukse maske uten funksjon!!!!!!!!!! alt er faenskap. ingen tok hensyn til at jeg har vært depressiv, etter fødselen var jeg enormt glad for den nyyyydeligste jenta som noen gang har eksistert, takket været at ho var så nydelig. slapp jeg å ta livet mitt på sykehuset. selvom jeg hadde lyst. jeg grein og grein jeg var så deppa. ingen brydde seg. de bare babbla om at alt var vanlig. til jeg bare hadde lyst å reise langt vekk ga faen i om jeg ikke kunne amme... det gjorde så jævli vondt. klarte ikke mer enn seks torturfulle månder så måtte jeg eendelig få flaske tl barnet mitt........... faen hvorfor er jeg den eneste som hadde det jææææææævlig??????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

unnskyld at jeg bannet så mye, er bare det at det er så mye frustrasjon jeg gjennomgikk også lite hjelp å få, selv om jeg bare var 20 år. så føltes det ut som jeg var 10 år. og jeg synes også fortsatt at jeg fikk altfor lite omsorg. beklager har ikke mer å si er så skuffet over behandlinga at jeg griner bare ved tanken...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...