Gå til innhold

Hva gir man egentlig til en mann som har alt??Jeg må virkelig finne på en fin gave...


Bæ bæ lille lam:)™

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste som har alt,og kjøper det han har lyst på.Så det er ikke enkelt å finne på noe til han heller.Hobbyene hans er dyre,så jeg kan ikke bidra med noe spesielt der heller..

 

Og jeg får helt angst,fordi jeg vil så gjerne gi noe som betyr noe,men kommer ikke på noen ting...:-/

 

Så,noen som har noen lure tips?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To billetter, til deg og ham, til et eller annet show eller en forestilling du tror han vil like. Bestille bord til en god restaurant samme kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gir du han en opplevelse som ikke koster penger. En romantisk fjelltur med vin og god mat (blåtur for han).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,kanskje en slags opplevelse,men det liksom ikke helt han..Han har aldri lest en bok i sitt liv,tviler på at han vil begynne nå.

 

Vet ikke eksakt hvor mye penger jeg vil bruke,men ikke flere 1000,kanskje toppen 2000..

 

Takker for forslag:-)

 

Hva skal dere gi deres kjære til jul??;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da mannen min hadde runddag fjor kjøpte jeg konsertbilletter til et band han liker, i en annen by. I tillegg bestilte jeg hotellrom og flybiletter til denne byen slik at vi fikk en frihelg og en flott konsertopplevelse.

Han ble veldig fornøyd med gaven, men konsertbilletter e.l kan jo skaffes der dere borogså, slik at det blir litt billigere. Når det gjelder mannen min, så er i hvertfall en opplevelse enklere å gi enn en konkret ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes erteposen sitt forslag var super bra:)

Det trenger jo ikke å være hans greie, heller, men dra på et sted dere to.. ta med dere pølser og noe øl, eller vin å stikk opp på fjellet eller noe og kos dere..

 

Min skal få en litt dyr gave i år, men det blir litt bursdag og 3 års jubileums gave også. Vi skal til Barcelona i mars og så skal vi se Barcelona mot et eller annet lag, mens vi er der..

Turen ble ca 3500 kr per pers, men han betaler jo ingenting og ikke vet han om turen enda heller:) Så i grunn ikke så alt for dyrt, for det er med, hotell, fly og fotballbiletter

 

Har et forslag faktisk: Du kan jo spørre han at om dere dropper å kjøpe julegave/bursdagsgave til hverandre i år, og spare penger og reise et sted? Trenger ikke å bli dyrt heller, så kan dere ta dere en uke til syden eller en langhelg et eller annet sted:)

Feks en hoppepåtur, kan finne masse billig da:)

 

Hva slags hobbyer har han da? Er han fotballfan kan du feks gi han sesongbiletter til yndlingslaget hans:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, mente SKRIVEFEIL!!!

 

Hva feiler meg egentlig? jeg skriver så sinnsykt mye feil for tiden.. og ser det som regel ikke selv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyre hobbier er ofte masse duppedingser. Spørs jo på hobbyen da, men....

Det er også ofte blader man kan abonnere på...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...