Gå til innhold

Noen med HØSTbaby i Tromsø?


kua

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om det er noen mammaer som har sept.-okt.baby og som har lyst og treffes? Jeg fikk ikke vært på så mange barn-i-magen treff, så jeg vet ikke om det er noe fast møteplass el. tid for baby-mammaene.. Men det hadde vært koselig å komme seg ut; trilleturer el. kafebesøk, og skravle litt med andre. Sjøl har jeg har ei lita pie som er født i sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Nei jeg vet ikke om det er noen som har laget en gruppe for høstbarn, men jeg har også ei lita jente som er født i slutten av august :). Kanskje man kunne fått igang et treff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Koselig at det er flere som vil møtes. Hva med kafeen på Polarsenteret? Der er det god plass til barnevogner.. Noen dag som passer bedre enn andre? For min del passer det best etter kl.12, hvilken dag som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia, skulle legge ut treff på PIZZAHUSET på Kvaløysletta. Da er det god mat og plass og stellemulighet. Hva sier dere til kommende torsdag kl. 1300/1330?

Da har man jo evt også mulighet å trille sammen dit hvis man bor i nærheten, enten fra den ene eller andre siden.

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei.. Ops kommende torsd har visst vært -ble det treff? Jeg er gjerne med. Bor i Hamna så det er litt tungvindt å komme seg til Kvaløya, men jeg skal nok komme meg. Er det flere som er med:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var ikke treff dersom ingen hadde kommentert saken. Noen som skal på baby sats i morgen, for da er det jo alltid hyggelig med en kaffekopp etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...