Gå til innhold

hjelp litt trykk i underliv+vondt i korsrygg! FLERE???? 20+4


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei - Jeg er gravid med nummer tre og har lenge hatt enormt trykk i underlivet - blodårene på kjønnsleppene er helt sprengt.. har ikke tenkt at dette er farlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det sånn i noen uker nå.. Legen ville ikke høre på meg når jeg sa jeg hadde vondt så nå har jeg byttet fastlege, andre erfarne sier at det er nok en bekkenløsning/låsning.. ! Men jeg forstår ikke helt hvor det trykket i underlivet kommer i fra da, for det har jeg også. Men ingen som har sagt noe om det i forbindelse med bekkenløsning.. føles ut som jeg skal knekke på midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spurte ei her nå, det er økt blodansamling i lalala ,som hun kalte det (underlivet), som da kan gjøre at du hovner opp og føler trykket. det er ikke farlig i det hele tatt. men blir ømt å vondt og ta på!

jeg sammenligner det litt som å stå på hode når alt blodet samler seg i toppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Når jeg aldri har vært gravid før har jeg 10000vis av spørsmål.

 

Det var en fin sammenligning, stå på hue. Ja akkurat sånn kjennes det :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEEELT normalt.

Jeg også spurte legen min igår, da jeg har veldig trykk ned i (det veldig fine anatomiske ordet) mellomkjøttet...

Korsryggen også Hogger til innimellom. Stalltipset er å si til legen at det er bekkenet og IKKE korsryggen, da systemet er bygd opp slik at gravid+ bekkenløsning = gratis, gravid+ korsrygg eller annet ryggplager = egenandel hvis man i det hele tatt finner en fysioterapeut med avtale. Hvis ikke må man gå privat og det koster en milliard.

Legen vet jo ikke hva som skjer hos fysioterapeuten.. vi har krav og rett på massasje, go get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at det ble tatt opp her... jeg har også et slags press/trykk i underlivet... Går på gyn.pol hver 6. uke for å ta celleprøve (var forandringer, så må gjøre det til etter fødsel). Har vært litt bekymret for det presset i underlivet om det hadde noe med celleprøvene/forandringen å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Nå ble jeg lettet :-) trodde det var urinveisinfeksjon her ( har aldri hatt det før så aner ikke hvordan det føles) godt vi har slike sider når vi er gravide og lurer på noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...