Gå til innhold

Hei hei!


Anettemor82

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fikk ei jente 09.10.Også har jeg en gutt på nesten 7 år som har begynt på skolen.Merker stor forskjell på det å ha to barn.Man må stå opp uansett hvor sliten man er.Men jeg er nok veldig heldig for jenta er utrolig snill.Sover gjerne i 5-7 timer i strekk om natta.Også er hun veldig blid og fornøyd selv om hun er mye våken.Veldig aktiv er hun også.Ruller fra magen til rygg og er nesten så hun tipper over fra rygg til mage.

Kan legge henne fra meg mitt på teppet på gulvet,men er ikke sikkert hun ligger der neste gang jeg ser.Skyver seg rundt.

Hva finner dere på om dagen nå når det er så kaldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hilde_88 på nyttår sov hun gjennom alle rakettene. Vi var ute og så når kl var 12 en liten tur, men ville ikke gå langt bort med tanke på at hun var inne alene.

 

Når det gjelder rutiner har det de siste dagene virket som hun begynner å lage seg legge rutiner selv. Jeg har begynt å holde henne våken fra ca 16.30 og frem til 19.30 da sovner hun og sover til neste måltid som er ca etter 3 timer. Etter det måltide er hun litt våken etter på der hun smiler og pludrer.

 

Når det gjelder resten av dagen så står vi opp ca kl 07:30 så er hun våken til kl 09.30 så sover hun til neste måltid. Sånn forsetter det egentlig, hun er gjerne opp 1 time etter måltidene.

 

melvin malin er ikke så aktiv på gulvet hun, hun liker veldig godt å ligge på gulvet og jeg syns hun gar veldig kontroll på hode, blir spennede og se hva helsesøster syns om henne. Jeg bruker en del tid på husarbeid, det er travelt med to barn og en hund. Ellers så prøver jeg å gå en tur til dagen.

 

uff det ble langt dette. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evander er flink til å holde hodet, men bryr seg ikke om å snu seg rundt. Har alle barn som gjør det nå?

Hvordan er det med kroppen deres jenter? Begynnt å få tilbake "normal" kroppen? Kommer dere oppi alle klærne som dere brukte før dere ble gravide? Jeg kommer oppi nesten alle buksene, men da henger magen over, og det er ikke så fint. Eller så sliter jeg med de litt stramme genserene med glidelås pga de monsterpuppene mine;) Nå er det ikke magen så er det store problemet lengre, nå er det puppene. Skinnjakken og kåpen min får jeg ikke igjen over puppene..kjedeligt..men har ikke veid meg enda, tør ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin snur seg av og til fra magen til ryggen. Noe han helt plutselig begynte med så det kommer nok hos deg og. Men andre veien ser det ut som det enda kan ta litt tid.

 

Kroppen får jeg nok aldri heeeelt tilbake. Men til tross for strekkmerker å litt hengmage får jeg på meg nesten alle buksene. (men noen gnager ganske mye på arret). En god porsjon av overdelene er ganske trange over puppene og di som er korte blir nok kastet pga magen :P. Ganske fornøyd egentlig over resultatet og tror nok hvis kroppen får litt mer tid på seg kommer det til å bli bedre. Har gått sakte fram til nå så :P. Men selv om vekta er der den var er ikke kroppen det. Tror den har porsjonert seg på en annen måte eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin har ikke heller startet med å rulle fra mage til rygg, men satser på at hun snart starter med det.

 

Jeg tror nok ikke heller at jeg får tilbake kroppen min helt. Mem jeg mangler nå 4 kg så er jeg nede i den vekten jeg var når jeg giftet meg og det er 4,5 års siden pluss 2 svangerskap så jeg kan ikke klage. Men har en del oppstramming å ta meg av. Ikke veldig lekkert med all huden som henger over buksene nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...