Gå til innhold

Får ikke omvisning pga svineinfluensa?


Mo9ca78

Anbefalte innlegg

Hæregud! Jeg skjønner jo at man forsøker å beskytte seg så godt som mulig mot disse skumle greiene, men jeg må si jeg ble bra skuffa når jeg fant ut at vi ikke får omvisning på sykehuset før fødselen! Planen er at vi skal på avdelingen kalt "spesialenheten" pga risikosvangerskap, men nå får jeg jo ikke sett hvordan dette ser ut!

 

-Så tenker jeg videre; hva med visitt når baby endelig kommer? Kan far og storebror komme og gå som de vil?

 

Hun som hadde ansvar for denne typen omvisning mente jeg skulle forsøke å ringe opp igjen i midten av november for å se om "ting hadde roet seg ned", men da er jeg jo egentlig helt klar til popping! Hm...

 

Trist hvis vi ikke kan ta imot besøk og vise frem vidunderet også, og urettferdig siden denne sykdommen ikke ser ut til å påvirke fødeavdelingen på andre sykehus (skal besøke nyfødt tantebarn på Ullevål i dag, og der er det ingen restriksjoner så vidt jeg vet?) TEIT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

det er restriksjoner også på andre sykhus såvidt jeg har hørt... men ting forandrer seg jo fortløpende!

Jeg må jo si at det er fint at de tar forhåndsregler, men blir såklart skuffet om min eldste ikke får komme på besøk... men da er det i så fall sånn...

det jeg har hørt er at man ikke får ta besøk inn på avdelingene... men man kan fint går ut av avdelingen for å treffe besøkende... og det er vel det mange har gjort hele tiden!

Får bare vente å se hvordan ting blir tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...