Gå til innhold

Troller Iglo dunpose 0-6 år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, ser at disse posene selges i to størrelser; 0-2 år og 0-6 år.

Jeg er førstegangs og mulig litt dum, men bruker man virkelig vognpose helt til barnet begynner på skolen?!!

 

Det er ikke så stor prisforskjell, så jeg kan like gjerne kjøpe den største, men kommer jeg til å få bruk for den?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meningen er at den skal kunne brukes som sovepose. Troller iglo lages av voksi, for barnevognhuset Rudo. Og er egentlig samme posen som Voksi urban, målene og stoffet på disse to posene er det samme, forskjellen er noen av detaljene. Prinsippet med disse posene er at de kan brukes med og uten et forlengelsesstykke. Uten forlengelsesstykket vil nok posen passe til rundt to år, så jeg anbefaler deg å velge posen med forlengelsestykke (igloposen som er dyrest). Bortsett fra det kan jeg tipse deg om at du får Voksi urban til 1598 på nettet inkludert porto! Det blir nesten samme pris som den lengste Trollerposen ;) Den kan kjøpes her:

http://www.baby-huset.no/productview/20138668/

 

Jeg kjøpte min der, og er fornøyd med både service og pose ;) Om du velger en Voksi urban framfor troller igloo, vil du nok kunne få mer for posen når du evt. skal selge den igjen ;)

 

Du finner mer info om begge posene på voksi.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var i butikken der anbefalte de meg å kjøpe troller posen, for den skulle være best, men du sier at voksi er best?! Bare lurer, hvorfor det? :)Skjønte ikke helt forskjellen på de, da hun som forklarte ikke snkket så godt norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, oksi er ikke best. Begge er like bra, for det er i grunn samme pose ;)

Men man vil nok få mer for Voksi om man skulle selge den.

 

Hentet fra http://www.voksi.com/view_others.php?id=15

 

"Voksi urban+Troller iglo

 

Forvirret??

 

HTS Voksi leverer Iglo Troller til Rudo Helgesen AS . Iglo Troller er et privat brand av Voksi Urban. Forskjellen på Iglo Troller og Voksi Urban er at sømmene på Iglo Troller går rett over, mens de går i bølger på Voksi Urban. I tillegg selges ikke Troller med pingvinpute og pingvinglidelås. Vi mener derfor at vi kan si at Voksi Urban også er testvinner (se Foreldre og Barn nr. 1 - vinterposetest).

 

Vi gjør oppmerksom på at Rudo Helgesen AS i sine salgsargumenter sier at Iglo Troller er samme pose som Voksi Urban. Rudo Helgesen AS har 3 butikker i Oslo hvor man kan få tak i Iglo Troller. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar he he, ble litt klokere he he, men ikke helt. Uansett, jeg havnet på iglo troller fordi hun sa det, men da er det egentlig samme pose da?! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Troller og er ikke så begeistret i grunnen..du kan få kjøpe min hvis du vil! Forlengeren er ubrukt, selve posen er heller ikke så mye brukt, da jeg også hadde nøstebarnas skinnpose som jeg likte bedre. Si fra om du er interessert, bor på romeriket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hva det er som gjør at du ikke er så begeistret /fornøyd med posen? Interessant å høre hvilke erfaringer folk har med forskjellig barneutstyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finns mange voksiposer og det er kun Voksi Urban som er det samme som Troller Iglo. Vi har Voksi Urban og har vært veldig fornøyd med den. Vi brukte aldri den minste delen fordi vi kjøpte den når sønnen vår ble for lang til skinnposen vi hadde arvet, så vet ikke hvordan den fungerer til nyfødte, men ser ingen grunn til at den ikke skal være god til dem også.

 

Den korteste delen ville vært for kort til han i fjor og han var da ca 1,5år og han sover fortsatt på dagen i år og nå ville den hvertfall vært for kort. Hvordan det er med Trollervarianten vet jeg ikke, men jeg fikk hvertfall med både den korte og den lange varianten når jeg kjøpte Voksi Urban i fjor. Husker ikke hva jeg betalte for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes troller posen var så åpen rundt babyens bryst/hals, fikk liksom ikke dratt den langt nok opp/igjen.. Også syntes jeg den var så kald i stoffet.. ikke at selve posen var kald altså, men stoffet bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...