Gå til innhold

Bilstol nr 2.hvilken??


juli2011

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vi må snart vurdere å kjøpe ny bilstol til poden.

 

Noen som kan anbefale en god stol som kan brukes begge veier,IKKE har isofix,Har gode hvilestillinger og ikke tar så stor plass???

 

 

Trenger mange tips her:):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da måtte det ha blitt Maxi Cosi sin forovervendt for 9-18kg. Tar ikkje store plassen. Men, det anbefales å sitte bakovervent fram til barn er over 4 år av sikkerhetsmessige grunner. Til det finnes det knapt bilseter som tar liten plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg anbefale Two-Way.

den er en standard beltestol som kan brukes både forover- og bakovervendt. Stolen har god innvendig plass og kan reguleres med hvilestilling.

Godkjent 9-25 kg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste stoler tror jeg du kan vende begge veier. Men når vi kjøpte bilstol nr.2 og jeg ville ha den forover vendt pga at jeg ville hun skulle se litt mer, fikk jeg bare beskjed om at det ikke var anbefalt før 4 års alderen. De er rett og slett uforsvarlig fikk jeg beskjed om! Hvis man krasjer og har sete forovervendt blir hode slengt fram, men hvis det er bakovervendt tar hele kroppen støtet. Men må velger selv hva man gjør. Men sete vårt syns jeg tar stooor plass :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips:):)ønsker ett sete jeg kan bruke begge veier m tanke på når poden blir eldre og ikke får plass til sine ben:):)

 

Er det noen bed erfaring fra besafe sitt isi comfort x1???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blander meg inn igjen jeg da:) For det var grunnen til at vi trengte nytt sete. Men da sa mannen at ingen sitter med beina rett ut :) thihi....og det er jo forsovet sant. Vi endte opp med en acta graco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

me og kjøpte Akto Graco comsic comfort me er veldig nøgd med den. Syns han sitter høgt og oversiktlig. Me har hatt litt problem med at han har blitt urolig viss me har stått lenge i ro i trafikken, her stor koser han seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...