Gå til innhold

barnehage.


klatreapen

Anbefalte innlegg

Har ert ligge gull begynnt i barnehage hvordan går det. Jeg sliter med en som skriker fra han kommer dit til han skal hemtes, Han er så rolig når han kommer hjem. Je føler meg helt slut og er ett nervevrak av lemningen. Først banet var det ingen problemer med. Men nå..

 

Er det nåen som har gode råd. Jeg begynner og bli sliten av dette.

 

Cecilia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, så ille. Jeg hadde det litt sånn med første, men heldigvis ikke nå. MEN, nå er jeg arb.ledig og har allverdens av tid, så jeg forlater henne akkurat når jeg ser hun har det bra. Jeg er der ca 30 min før jeg går. Leverer i 9-10 tiden og henter før kl. 15. Hun begynte 6 aug.

Men det skal også sies at hun er der kun 3 dager i uka. Dette insisterte jeg på, fordi storebroren ikke hadde det bra.

Jeg byttet faktisk bhg, og da han kom i den nye, ble han en helt annen gutt. Er du i tvil på personalet, MÅ du bare få snakket med dem. Jeg gråt for dem i telefonen mange ganger!!!

 

nei, det er ikke moro å forlate sitt lille barn gråtende :-(

Håper det ordner seg!

 

Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Huff da:( Det høres ikke bra ut. Det er en stund siden du skrev dette her oeg håper det har ordnet seg for den lille:)

Vil gjerne høre hvordan det går! Min skal begynne neste uke...hønemor som er beskymret her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...