Gå til innhold

Jeg har lyst å be om reductil. Hvilke resultat kan jeg forvente?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke er gravid nå, så har jeg lyst å be om reductil. Har en BMI på 31 nå.

 

Men jeg lurer litt på hva jeg kan forvente av tablettene og hvordan bør jeg spise osv når jeg går på behandling?

 

Setter pris på alle svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tablettene gjør at magen din reagerer på fett, så dersom du spiser for mye fett, blir du rett og slett dårlig, det renner gjennom deg. Jeg har prøvd disse tablettene, og vil ikke anbefale dem. Fikk masse bivirkninger og gikk ikke ned et gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der høres mer ut som Xenical,

 

Reductil virker på en annen måte.

 

Fra pakkningsvedlegget:

 

"Reductil inneholder sibutramin, som er et legemiddel for å hjelpe deg til å gå ned i vekt. Det kan brukes dersom legen har fastslått at du er overvektig, eller overvektig med risikofaktorer for utvikling av diabetes og/eller forhøyede lipidnivåer i blodet. Legen kan forskrive Reductil til deg dersom kosthold og trening i tre måneder ikke har hjulpet deg til å gå ned nok i vekt. Dette legemidlet får deg til å føle deg raskere mett slik at du spiser mindre. Ved å spise mindre bør du være i stand til å gå ned i og kontrollere vekten. Dette legemidlet er en del av ditt vektbehandlingsprogram som du setter opp sammen med legen.

 

 

 

Dette legemidlet bør brukes sammen med et kalorifattig kosthold og økt fysisk aktivitet. Kombinasjonen vil hjelpe deg til å gå ned i vekt. Legen din vil gi deg råd om fysisk aktivitet og kosthold og han vil følge deg opp med regelmessige kontroller. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd dem 3 ganger, og hver gang har jeg vært såååå plaget av bivirkninger at jeg har måttet slutte! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg blander de to, har gått på begge. Reductil oppleves som mer behagelig, men bivirkningene er farligere enn den andre. Jeg fikk høyt blodtrykk (gikk på tablettene i 2 mnd, 2 år etter er blodtrykket enda noe høyt, det var helt fint før jeg begynte) + at jeg utviklet diabetes mens jeg gikk på Reductil. Gikk forøvrig ikke ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry altså, men dersom piller faktisk virker for å gå ned i vekt, så hadde nok overvekt blant folket vært et sjelden problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde god virkning av reductil, men fikk høyt blodtrykk. Som den andre over her var også mitt normalt før jeg begynte på reductil. Det er nå 6 år siden, og jeg må fremdeles bruke blodtrykksnedsettende medisin, samt er langt tyngre enn jeg var før reductil-kuren... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Jeg har bestemt meg for ikke å be om disse tablettene like vel, noe som jeg er komfortabel med når jeg leser svarene har i hvert fall..

 

Skal heller teste meg for insulinresistens og slanke meg på normal måte :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg er en veldig smart avgjørelse.. Ser dessuten ut i første innlegget ditt som at dere prøver å bli gravide og reductil skal IKKE brukes om man prøver å bli gravid..... Lykke til med slanking på "normal" måte! (Jeg har forresten også gått på reductil en periode men sluttet pga mange bivirkninger..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :-) Vi kan ikke bli gravid på egenhånd da, så det er ingen fare der ;-) Men skjønner nå at det er jo selvfølgelig ikke bare å ta en pille uansett... Tror ikke det finnes noen enkle løsninger, en må vel bare gjøre hele jobben ;-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på reductil en måned og hadde god effekt av den. Den hemmer sultfølelsen, og det gjør det enklere å drastisk omlegge kostholdet. alene har ikke disse tablettene noen som helst effekt, de må kombineres med sunt kosthold, lavt kaloriinntak og trening for å ha noen efefkt. Er ingen slankepille, men en sulthemmende pille.

Fikk heller ingen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar gjerne minst et par uker fra befruktning til man finner ut at man er gravid, og i denne første tiden er den lille spiren ekstra sårbar for ytre påvirkninger, feks fra ulike medisiner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, mange med dårlige erfaringer her.. Det var jo synd, ser jo at jeg er heldig da:)

 

Jeg har gått ned 38 kilo, og jeg har brukt reductil som kickstart. For meg funket det helt fantastisk bra.. Ingen bivirkninger eller høyt blodtrykk.. Jeg spiser veldig sunt og trener, men jeg skeier ut innimellom og koser meg med en sjokolade. Gått ned kiloene siden januar forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Jeg fikk Reductil i fjor vår/sommer  fra http://meridiareductil.com, og det funket kjempebra! Jeg fikk veldig metthetsfølelse, og slet egentlig ganske mye med å i det hele tatt få i meg mat den første tiden. Spiste en halv yoghurt som la seg som en svær biff i magen. Helt merkelig. Etterhvert greide jeg spise normalt, og jeg tapte 11 kilo på 8 uker. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg fikk Reductil i fjor vår/sommer  fra http://meridiareductil.com, og det funket kjempebra! Jeg fikk veldig metthetsfølelse, og slet egentlig ganske mye med å i det hele tatt få i meg mat den første tiden. Spiste en halv yoghurt som la seg som en svær biff i magen. Helt merkelig. Etterhvert greide jeg spise normalt, og jeg tapte 11 kilo på 8 uker. 

 

Hei hazel47
Jeg har sett at du har kjøpt Reductil piller fra www.meridiareductil.com.
Jeg trenger disse pillene, men jeg er ikke overbevist om å kjøpe narkotika på internett.
Er dette nettstedet troverdig? Hvor lang tid tar frakt ta?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hallo Linda365,

Ja, det er en veldig pålitelig nettsted, jeg personlig har anbefalt den til mange av mine venner og kolleger. Sist gang jeg fikk min bestilling i 5 dager. Det ble sendt fra Europa med bud. Varene kom på tid og i meget god stand. Jeg er veldig fornøyd med både produkt og service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...