Gå til innhold

11 dager over termin.. flere langtidsventende?


nicknack

Anbefalte innlegg

Ja, nå er jeg jammen 11 dager over terminen den 7.august. Det har vært en prøvelse for humøret, men nå har jeg nesten forsonet meg med tanken på å vente til overtidskontrollen på fredag før det skjer noe. Det har blitt en ny normaltilstand dette;-)

Noen flere som har leeenge over termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh jess, jeg syns jeg er leeenge over termin. jeg er en uke over nå, den 12. august. Jeg syns det er veldig kjedelig å vente...Alt er jo klart nå, utstyret står der det skal stå, og det er bare babyen som mangler... Syns du er flink som har forsonet deg med denne tilværelsen. Jeg er faktisk lei meg, for at han ikke har kommet enda. Trodde ikke jeg skulle bli det, for har alltid tenkt på 12. bare som et alternativ av mange mulige datoer...

 

Komme ut da, baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare" 4 dager over her... men det er slitsomt å gå å vente!!!

Vet dere om det er større sjangser for å bli satt i gang om barnet viser seg å være stort på vektestimering? Hun var 4 kg for en uke siden.. Vil bare ha henne ut jeg nå. Skal på ny estimering på fredag!

Jeg hadde hastesnitt sist svangerskap og kan derfor ikke bli satt igang med modningstabletter... Har noen av dere erfaring med ballongkateter eller at de tar vannet om man er moden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble igangsatt 14 dager over terminen. Fødselen gikk kjempefort, trengte tydeligvis bare kickstart. Under 6 timer fra første rie.. litt for intenst for min del, men heldigvis kjapt over. jenten var stor og veldig våken etter all overtiden, hun sover kjempegodt og spiser helt enormt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er nå 4 dager over termin. Trodde virkelig jeg skulle føde før termin da jeg visste (trodde jeg) når babyen ble unnfanget. Men dengang ei. Føles som om framgangen går i sirkler. 2-3 dager med menssmerter, og noen smertefulle sammentrekninger som varer ca 5 min. Deretter 2 dager med ingenting. Har vart i 2 uker nå. Jeg er lei av å bli lurt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min første dag oger i dag, og sliter med maserier, kynnere, mensvondt og alt annet morro som følger med. Lei nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...