Gå til innhold

Gravide?


Gjøkeredet③

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja...

Fikk helt sjokk! Var ikke planlagt. Har ikke hatt mensen etter fødselen, så var ikke før at jeg begynte å kjenne det på kroppen, vondt i ryggen, småkvalm og med halsbrann, at jeg skjønte noe var på gang. Tok testen og ble heilt skjelven. Første tanken som slo meg var abort, for jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle orke enda et svangerskap og enda en baby, ikke akkurat nå ihvertfall. Men når jeg fikk tenkt meg om, ombestemte jeg meg. Vi hadde jo uansett planlagt å få et barn til, bare ikke enda... Men det er kanskje like greit, da får nu barna jevngamle søsken, og vi blir ferdige med småbarnsperioden i ung alder. Tenker mye på hvor slitsomt det vil bli. Ser jo bare hvor krevende det er med èn.. men så tenker jeg på alle som har tvillinger og til og med trillinger, og de klarer seg jo, så da skal vel vi også klare oss;-) Er bare spørsmål om hva man er innstilt på.

Siden jeg ikke har hatt mensen siden forrige fødsel, vet jeg enda ikke terminen, skal til legen neste uke, og da ser han det nok på ultralyden når jeg kan forvente meg å må til pers igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Godt det ikke bare er meg som har gått på en aldri så liten "smell" :o) Hehe!

Jeg har heller ikke fått mensen etter fødselen, så er rimelig overrasket..

Har måtte opp og tisse midt på natta den siste uka, så det var sånn jeg begynte å ane at noe er på gang.

Som deg så har ikke jeg heller noen dato å gå ut ifra, så skal til legen neste onsdag for å finne ut av noe mer..

Men det blir vel i April 2010 engang?

Ikke helt planlagt, men hjertelig velkommen:o)

Vi får holde hverandre oppdatert:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig og se at det er flere her som er i samme situasjon. Fødte ei prinsesse 16 des 08, venter nå en prins 3 nov 09 :-))))))

Blir i underkant av året mellom de. Det er tungt og gå gravid 18 mnd i strekk men nå er det snart over..jippiii..gleder oss masse.

Dette er vår siste, jeg har da 3 friske barn. Deilig og være fedig med svangerskapene i ung alder, da kan vi bare kose oss i årene fremover :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tilbake på ultalyd neste onsdag..

Det var så mye luft (fnis) i magen at han kunne ikke se noe forrige gang. Tok bare blodprøver og sånn..

HcG verdiene var på 26 000 et eller annet, men det sier oss jo ikke så mye...

Jeg rapporterer når jeg har vært der i neste uke:o)

Hehe.. Bare en ja, tror jeg hadde blitt rimelig stressa hvis jeg fikk beskjed om at det var 2 for å si det sånn.. Hehe!

Åh, jeg er så spent på når dette neste familiemedlemet har tenkt til å komme..:o)

Lykke til videre....

 

P.S. Har bytta nick..

Har ei nosy svigerinne her inne.. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...