Gå til innhold

Råd for god natts søvn?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode råd for hvordan jeg får barnet til å sove hele natten. For to uker siden sluttet jeg med nattpupp, for lillegutt skulle ha pupp bare oftere og oftere på natten. Jeg ammer fortsatt litt på dagen. Da jeg sluttet med ammingen tilbød jeg gutten vann hver gang han våknet, og etter noen dager orket han ikke våkne mer, og jeg var kjempefornøyd, for han sov hele natten. Men nå de siste dagene er han begynt å tulle igjen. Han våkner flere ganger, og er liksom så våken. Vet ikke om han trur det er morgen. Men hva skal jeg gjøre? han kan holde på å skrike i opptil to timer før han gir opp og legger seg til å sove igjen. Han får grøt før han legger seg, men kanskje han er sulten likevel, men har ikke lyst å venne han på en uvane med mat på natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har genomfört sova-hela-natten kuren av Anna Wahlgren. Finns böcker att köpa på www.annawhalgren.com. Funkade jätterbra för oss, värt att testa!

 

Hälsningar Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

prøv å gi han brødskive me leverpostein å melk til kvelds (ikke grøt). brød metter mye bedre enn grøt, vi merka hvertfall brukbar forandring i søvnrutinene til vår sønn etter vi begynte med det! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...