Gå til innhold

Gravid på nytt?


Seri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ikkje her. Kunne gjerne gått gjennom ein fødsel til, men definitivt ikkje eit svangerskap igjen nei. Får klare meg med dei 2 jentene eg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi prøver på å få en til nå =) funket ikke på 1pp men prøver igjen. men stresser heller ikke med det. vi får heller ta det som det kommer. så kommer nok en til om ikke alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gå fortere enn du trur og :) vart gravid med andre forsøk me. Sist gjekk det nesten 2 år... Nå er eg 8 uker på vei og småen blir 9måneder den 9.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisann! Vi fikk ei jente i slutten av november. Sleit lenge før jeg ble gravid, men hun kom helt av seg selv rett før vi skulle til behandling;) Utrolig koselig! Jeg har ikke fått tilbake mensen enda, men regner med den kommer snart. Blir spennende å se om vi klarer å få til en til og hvor lang tid det eventuelt tar;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vi fikk en nydelig gutt nov-08, og venter nå neste i april-10:) Tidlig UL på tirsdag for å finne ut termin. Usikker når jeg hadde eggeløsning.

Begynner å komme oss fra sjokket og over til spenning og glede:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk verdens vakreste ( Selvfølgelig) gutt i slutten av nov. 08 og er nå gravid på ny. Kom som ett kjempesjokk, men gledelig også. Nå som jeg har landet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...