Gå til innhold

Barberer du musa? liker du fisting? hvor mange ganger har du analsex??? herregud, hvorfor vil folk vite dette??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil tro at de lurer på om de er normale selv kanskje? ikke godt å si... nysgjerrighet kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor blir du kvalm ? ja det er kanskje ikke det alle tenner på... men det å barbere seg er ganske vanlig i dag. ikke alle synes det er like fint. jeg mener da ate en frisert mus er fint men ikke helt glatt er like pent. jeg batberer meg helt for jeg har så liten hårveskt at det ikke blir pent med stussing- Fisting? tja jeg må si ate tanken tenner meg.. en hand som fykler meg helt opp, men jeg kommer ikke til å gjøre det. analsex er også en ting som pirrer meg.. det hender ate vi har det men det går veldig lang tid mellom vær gang. det krever så mye forberedelser både fisting og anal og her i huset her vi spontansex og ikke tid til å forberede så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så sikker på at hun som har laget alle de innleggene har gjort det for at andre innlegg skal forsvinne fra førstesida. Men det blir ikke altid sånn fordet. Utrolig harry, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den beste var den : Hender det at dere trykker ut sperm fra rumpa i en bolle og heller det i dere? bare lurer.

 

Åh herregud!! Jeg lo meg skakk!! hehe..bare sånn det var skrevet...ekkelt, men morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel dette et anonym-forum er til :) At man kan spør om ting man ikke tørr å spørre om til vanlig. Jeg tror også at mangen spør om desse tingene for å finne ut om de er "normale" selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir rett og slett kvalm!!

Anonym

-------------

 

Jeg personlig blir mest kvalm av sytete HI som ikke har hjerne/evne til å la være å åpne tråder som ikke er av interesse for dem.......)

 

Jeg blir like mye kvalm av idioter som ikke har hjerne til å skjønne at mennesker er forskjellige, og har forskjellige interesser, meninger, ønsker og retningslinjer i livet. Noe alle bør få ha, så lenge det ikke strider mot Norges Lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...