Gå til innhold

Hvilke "leker" og sprell skal dere ha på bryllupsfesten??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv "hater jeg " nå det på død og liv skal "Lekes" på store sammenkomster. Særlig om man antar at gjestene ikke kjenner så mange av de inviterte bortstt fra hovepersonen/-e....

 

Mange har nesten angst for å bli "tatt ut" til slike leker, og selv har jeg vel ikke angst, men blir uvel og ukomfortabel når det opplyses om at "NÅ skal det lekes";- de osm skal være med er"......

 

Har heller aldri vært i bryllup hvor leker er med, da det ofte er nok med de sanger og taler osm folk "skal holde" pluss de taler og sanger folk vil fremføre..Det er jo vikitg at folk får litt "pusterom" også,- tid til å snakke med kjente OG ukjene, men på eget initiativ..Kose seg og ha en trivelig kveld,- istedet for å "følge program" hele kvelden..

 

Men dette er MIN mening,- og det er DITT bryllup, så vil du ha "Leker "/konkurranser, så gjør det :o) Men har ingen tips til hva som kan passe seg da :o) FOr meg er det ingen passende leker i en slik tilstelning :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi,nå blir jeg lettet.Trodde det var et "must" i bryllup!!Liker heller ikke slike leker,men var redd bryllupet vårt ble utpekt som århundredets kjedligste om vi ikke hadde.Trodde nemlig det var vanlig.Da dropper jeg det:)Som du sier,har vridd hodet for å finne leker som passer kjente og ukjente,gamle og unge-og ikke funnet en!

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal starte "festen" etter middagen med polinese som skal avsluttes med vår bryllupsvals. Vi skal ha Bruce Springsteen "If I sholul fall behind" i walse versjon. Har ikke satte opp noe program for leker og har ikke avtalt noe spesielt med toastmaster enda heller men synes det er greit å ha litt i bakhånd. Da kan man jo vurdere litt etterhvert om det blir behov for litt organisert action eller om folk er så godt i gang med mingling og dans at det blir overflødig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...