Gå til innhold

Moden mamma som skal bli bestemor


denise

Anbefalte innlegg

Må innrømme at det er veeeeeeeeeeeeeeeeelig lenge siden jeg har vært inne på denne siden. Så regner ikke med at noen kjenner meg da. Men har allikevell lyst til å fortelle at nå skal jeg bli besta, og guttene på 2 og 4 blir onkler. Så familien vokser og blir bare større og større. Hilsen lykkelig moden mamma, og snart ung bestemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, gratulerer!! ser vi er jevngamle, men her i gården tar det nok noen år - eldstegutt blir snart 16....Gode ønsker til alle generasjoner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Her i huset er eldste Mymlen snart 18, så i teorien...nei vet du det klarer jeg ikke tenke på engang! Gratulerer og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Det høres spennende ut å bli bestemor, selv om jeg også håper det drøyer flere år til før det er min tur.

 

Men en dag..... :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gratulerer så masse:) Selv ble jeg bestemor for snart 4 år siden, og jeg er året yngre enn deg:) Har ei datter på 22 som nå har ei datter på snart 4 og en sønn på 1. Selv har jeg fått en sønn som blir 7 straks og ei dater som nettopp ble 2. Han på 7 forlangte at ungene og de voksne i barnehagen skulle si onkel sverre til ham da Sola ble født, for da het han jo onkel sverre da:) Var svært stolt 3 år gammel onkel:) Lilletante Emma er jo født som tante, så hun vet ikke om noe annet. Det er STOR stas å være mormor:) Jeg var så fantastisk heldig å få være med da eldste barnebarnet ble født! En uforglemmelig opplevelse!!!

Lykke til med rollen som besta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg husker deg fra veeeeldig lenge siden. Gratulerer med et barnebarn på vei, det må være fint å få dem mens man ennå er ung. Selv blir jeg nok voksen før det er min tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Gratulerer som ung bestemor..Jeg ble bestemor da jeg var 39 år gammel,og da var sønnen min 15mndr..Jeg var veldig spent,men det gikk kjempebra..Nå er onkel på 5 år og nevøen på 3,5 år verdens beste lekekamerater...Så jeg ønsker deg lykke til,og du har noe å glede deg til framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Gratulerer.Det blir morro..

jeg ble Bestemor da jeg ble 39 år...Nå er jeg 49 år og har en liten gutt på 2 år;-)...Og er bestemor til 4...Min lillegutt var Onkel til 3 da han kom til verden..Og det er bare 7 mnd mellom mitt barnebarn nr 3 og lillegutt.Og i januar kom mitt 4 barnebarn.....Mine voksne barn er nå 21,23,25 og 27 år....Kjempeartig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...