Gå til innhold

Baby med uvane...(kanskje)


gladmamma86

Anbefalte innlegg

Jeg og sambvoeren min lurer på om vi har bært vår skjønne lille prins litt for mye...for nå ser vi en oppførsel vi ikke såg tidligere. Nå vil han bare bli tatt opp hele tiden. Når samboeren min er på jobb, kan jeg ikke gå noen steder uten at han skriker og vil bli tatt opp. Kan knapt gå på do, får ikke laget meg mat. Ingneting nesten. Han er nå 3 mnd og vår første. Han har masse leker å se på, og et stort leketeppe som han av og til liker å ligge på. Men for det meste vil han bare opp. Det kan virke som dette er en uvane vi har gitt han når han var mindre og ikke kunne legges ned på et teppe. Enten en uvane han har fått, eller så er dette helt normalt i denne alderen. Noen med samme erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min bebijente er blitt helt klart mer nyskjerrig nå ved 3 mnd. Hun elsker å komme seg opp for å kikke.Kanskje gutten din bare vil opp å se nå i denne perioden. Hva med å ta han med på do og på kjøkkenet men la han ligge på gulvet slik at han får kikket rundt. Venne han ned på gulvet på en måte...

Ellers anbefaler jeg manduca eller en annen form for bæresele, slik at du ikke ødelegger ryggen med å bære han hele tiden=) Manducaen er for øvrig nyyydelig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar.

 

har tenkt på dette med bæresele ja, men så tenker jeg også samtidig at det er jo ikke lenge de kan sitte der før de vokser ut av den. Men jeg burde vel hatt en sånn sele...det vi har tenkt litt på er om han kanskje begynner å få tenner. Han er mye opp i munnen og slever mye for tiden og er mye grinete og vil masse opp. Men kan jo også være sånn som du sier at han bare vil se mye. Han liker å se ut vinduet og å bli pratet masse til. Og det gjør vi jo selfølgelig mye av. Det er jo sånn babyer er. Han smiler masse også. Var bare redd for at det kanskje var noe som plaget han som vi ikke har oppdaget. Men alt er sikkert normalt for alderen. Merker på ryggen at det sliter å hele tiden ta han opp fra leketeppe eller vippestolen osv...jaja, det blir vel bedre. Han er i hvert fall flink å sove hele natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...