Gå til innhold

hvor mange kg har ungen gått opp 8uker etter fødsel?


vv81

Anbefalte innlegg

synes den lille gutten min vokser så fort:)

jeg fødte en gutt 8april.da var han 51cm og 3636g, nå 8 uker etter er han ca 6kg og 60cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en "vokser" Han er 9 uker i morgen.

Han ble født 1 april og veide 3600 og gikk ned til 3280. Syv uker sener så var han 5280 og lenden måler de visst ikke før 3 mnd kontrollen. Men han er laaaang og ganske vanlig slank. Han er bollete i kinna og på nevene samt føttene. 3 venninner fødte 2 jenter og en gutt og de er mye kortere og mindre. Jentene er kortere og bredere og lillegutten er mindre både i vekt og lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fødte en gutt 4. april, 3250 gram og 48 cm. Nå 9 uker etter veier han 6900. Vet ikke akkurat hvor lang, men han strekker seg bra synes jeg. Bruker 68 i body.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte en gutt 29.04 10 daegr før termin. Han veide 2430 gr, gikk ned til 2260 gr og var 46 lang. Nå er han sju uker og veier 3300 gr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si ungen din vokser, og det er jo kjempe bra!!!. Jeg syntes min vokste fort - men ser din er jammen kjappere! Min var 4320g og 53 cm, etter 6 uker var han 5,9kg og 62 cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Lenge siden jeg har vært her inne nå, men svarer likevel jeg ;)

 

Gutten vår var 4140 gram og 55 cm ved fødsel, 6 uker gammel veide han 7210 gram og var 63 cm lang. Han fortsatte i den takten ganske lenge og da han var 6 mnd veide han 12,9 kg og var 75 cm lang. Etter det har det stoppet litt opp, "heldigvis" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...