Gå til innhold

Dere kreative sjeler,...ang. kostyme til temafest...


SunRoad.

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode og enkle forslag til hva jeg kan "kle" meg ut som? Temaet er alt med havet, fisk o.l. Hafrue, fisker, fiskekjærring, matros osv.

 

Har ikke lyst til å ha fult kostyme, heller mer som litt vanlige klær, også noe enkelt tilbehør. Noen som har noen supre forslag?

 

Er ikke så kult å se om som en fisker eller havfrue hvis vi havner ut på byen etterpå, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å kle deg i forskjellige blå-nyanser...? La også alt tilbehør være blått. Så, hvis noen lurerpå hva du er, kan du svare : "havet!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den med have var god. men hva med å sy på noen armer på ryggen og vær sjøstjerne..

ellers så kan man være pirat....

eller ta på deg masse farger og kjøp noen plastikk fisker i en butikk, og vær korallrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle ut på byen hadde jeg valgt å kle meg ut som noen som jobber i fiskeforedlingsindustrien. Plastforkle, hvit hette, plasthansker og kanskje støvler som jeg lar stå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja..hva med pirat?? svart bukse....hvit overdel...gjerne et rødt skjerf i halsen...og så en sjørøverhatt?? dette redder meg på alle sånne karneval/ utkledningsting..... er enkelt...og alikevel kostyme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja pirat er jo ganke enkelt da, har huset fult av Kapt.Sabeltann stæsj, hehe... Har også en sort å hvit stripete genser å en sort kort shorts, d kan jo være noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...