Gå til innhold

ammesluttpiller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. noen som vet hva disse ammesluttpillene(?) man får på resept heter, og evt hvor dyre de er?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men kan du si meg hva de gjør for noe? (Ligger sikkert i navnet da, men kan jo hende det er noe mer enn det ved det;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt om disse tablettene, men vet ikke hva de heter. de setter ned melkeproduksjonen når du skal slutte å amme. er vel for de som sliter med mye melk, slik at de ikke skal bli utsatt for tette melkeganger og evt brystbetennelse. (?)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hørtes veldig greit ut! Jeg lekker fortsatt som en sil, og når den tid kommer tror jeg en slik tablett vil være super:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tablettene heter parlodel. i hvertfall de jeg fikk utskrevet. har ikke rukket å prøve de enda, er en del bivirkninger på de, som f.eks kvalme,magesmerter,munntørhet o.l

 

100 tab koster ca 300.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

man får vel ikke akkurat de for å slutte å amme som vanligvis.. er jo litt mer "spesielle" tilfeller.. ??

HAr en venninne som fikk en liten en for 1,5 uke siden.. hun har fått de pga hun ikke kan amme pga piercing hun hadde før som har ødelagt melkegangene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Heisann. Jeg har selv tatt dem, d gikk ca 1,5 uke så var melken borte-veldi greit:) Var litt kvalm i starten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...