Gå til innhold

HVA ER VIKTIG TA MED TIL SYDEN MED SMÅ BARN??


jentahans

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var i Kreta når snuppen var 13mnd.

 

*Antibakterielle servietter til å vanske hendene med

*bleier/badebleier - de er dyr der nede

*Våtservietter og mesoft

*Kulltabletter

*paracet

*pyrisept

*nesespray (til flyturen)

*myggspray

*myggnetting

*solkrem

*sack and seat eller hva den heter. Den var geial å ha på rommet og andre steder de ikke hadde barnestoler.(koster 130kr om du bestiller den i taxfreen, så den ligger på flysetet når dere kommer;-)

*bæretøy. (manduca,ergo eller bb eller noe)

*leker til flyturen og der nede

*kosebamsen;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he vi skal å til alcudia på mallorca har og to barn med på rundt 1 år. og lurte igrunn på akkurat det samme takk for nyttige tips. men hva er sack and seat er den en stol hu kan sitte i på flyet og? gruer meg fælt til å ha henne på fanget i over 3 timer. ikke noe særlig fang jente skal helst rundt å utforske.

antibakterielle servietter hadde ikke jeg tenkt på så takk for tipset:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en "stol" man fester på vanlige stoler=P hehe, genialt forklart...

Her er den;-) Er billigere på taxfreen...

http://www.trollungen.no/product/10177/11209/450108/Sack'n_Seat_BL%C5.html

 

Flyturen gruet jeg meg også til! Men det gikk så bra=) Var jo spennende;-) hadde med kjeks,nan,saft,vann, nye leker og alt du kan tenke deg. Men trengte ikke bruke alt. Værst var turen hjem, da skulle vi fly fra kreta 01 om natten!

Men flyet var ikke fullt, så vi med små barn fikk flytte bakover i de tomme setene så vi kunne ligge. Utrolig deilig;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man tra med nan gjennom sikkerhetskontrollen. altså flaske med vann og pulver ved siden av. eller må man ha sånn ferdigblandet kartong. den vil hun nemlig ikke ha. vet at det er lurt å gi flaske ved letting og landing men hva er lure tips i sikkerhetskontrollen i forhold til dette. har bestilt baby mat på flyet, men vet jo ikke hva det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Nå ser jeg at denne tråden er kjempegammel, men som et tips til andre som skal ut å reise:

 

Jeg hadde med ferdig oppmålt mengde pulver i en liten boks gjennom sikkerhetskontrollen, også fikk jeg ta varmt vann fra temaskinen på Narvesen. Da rakk det å bli akkurat passe temperatur til flyet skulle ta av ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...