Gå til innhold

leggetid


mosmo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min Andreas er også 2 mnd, og han slår seg til ro ca k l21. Noen ganger en time før, andre ganger en time etter. . Sover da i kurva på stua, flytter han når vi legger oss. Som oftest sover han da til 2-3 tida før han trenger mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min sovner siste gang for dagen mellom 22 og 23. Er også 2 mnd. Har begynt å legge ham rett i seng så han sovner der, men ellers er det hengevuggen i stua som gjelder. Da sover han til mellom 5 og 6.30 før han skal ha mat! Også sover han gjerne til 9-9.30 etter det igjen... Herlig de dagene jeg slipper å kjøre eldstemann til skolen:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla mi legger jegnkl 1930 og den rutinen har vi hatt siden hun var ett par dager gammel. Våkner mellom kl 01-03 for mat og deretter ca kl 6. Da kan hun sove til jeg vekker henne, eller våkner selv kl 08-09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i den siste uken har jeg begynt å legge henne klokken 2100. og da sover hun til 5-6 og sover igjen til åtte, halv ni.

så er fornøyd med de rutinene jeg har fått inn nå.

håper det fortsetter slik.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sønnen min er tre måneder på mandag, og han har begynt å sovne i åtte tiden hver kveld nå..og da sovner han i senga si, og våkner for mat i 03 tiden, og våkner igjen kl 0730 stort sett hver morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...