Gå til innhold

Oppdatering;-) (9mnd)


lillespire08+10

Anbefalte innlegg

Hei på dere:-)

Nå har de, tenk, blitt 9 mnd! Hvordan ligger det an hos dere for tida?Artig å sammenligne:)

Her har vi 4 måltider med fast føde, ammer morgen og kveld.

Sover fra 19-07. Har 2 dupper på dagen.

Er HÅPLØS på stellebordet, nekter å ligge på ryggen. Åler seg fremover, er opp i krabbestilling men krabber ikke. Setter seg opp selv.

Er skikkelig mammadalt. Har 2 tenner nede.

Jeg skal ikke begynne å jobbe før i august, heldigvis:) Blir en herlig sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår tass blir 9 mnd om få dager og her er det full fart hele dagen. Han krabber i en imponerende hastighet, og elsker å leke med potteplantene til min store ergrelse. Han har begynt å reise seg opp, og kan stå mens han holder seg en liten stund. Han sover fra ca 1830 - 0600, og har som regel to dupper om dagen - av og til tre dersom de to første ble veldig korte. Her er det også en stor utfordring å få skiftet bleier på stellebordet - tips om hvordan få vasket stumpen hans mens han åler og vrir seg mottas med stor takk!

 

Han har fått seks tenner (fire oppe og to nede) og er blitt en veldig sosial liten gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også sliter med bæsjebleieskifting.. men har funnet ut at det lar seg gjøre å vaske stumpen mens han ligger på magen. Han blir knallsint om jeg holder han fast på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille er helt uten hemninger:) Krabbet da han var 6 mnd. Han har gått rundt med gå-tralle i flere uker nå. Nå går han med en hånd på trallen og en leke i den andre. Slipper seg i korte perioder når han står. Har begynt å å slippe seg å gå et steg for å nå noe annet han kan holde seg. Han er super aktiv hele tiden, utolig nyskjerrig og finner på sprell i fleng, så her er det hektiske dager. Han har 6 tenner og flere på vei.. Urolig om nettene, men det har han alltid vært så det er vi vandt med. Vi koser oss mye!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille er helt uten hemninger:) Krabbet da han var 6 mnd. Han har gått rundt med gå-tralle i flere uker nå. Nå går han med en hånd på trallen og en leke i den andre. Slipper seg i korte perioder når han står. Har begynt å å slippe seg å gå et steg for å nå noe annet han kan holde seg. Han er super aktiv hele tiden, utolig nyskjerrig og finner på sprell i fleng, så her er det hektiske dager. Han har 6 tenner og flere på vei.. Urolig om nettene, men det har han alltid vært så det er vi vandt med. Vi koser oss mye!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yrja Emmelin er blitt 8 og en halv mnd, og kan foreløpig: sette seg opp, krabbe, reise seg opp på kne, og sendde slengkyss:D ho er litt lita, 68,3 cm og 6900 gr. men spiser masse!! frokost, med brødskiver, masse frukt, samme middagen som oss-ho elsker hvitløk!!, grøt til kvelds:) to tenner nede, og ei oppe. glad og blid, og sover fra 19.00 tilo 0700-0800. Elsker vann, og plasker ned hele badet:D fast inventar på åpen barnehage, og stortrives der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...