Gå til innhold

noen her som har begynt å prøve på en til da?:)


jente08&jente2010<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har allerede fått en til jeg - han kom i slutten av mars, så her ble det i underkant av 14 mnd mellom bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat funnet ut at jeg er ca. 5 uker på vei. Men siden jeg har hatt veldig ujevn menstruasjon, er det litt vansklig og si. Så vi sier ca. 5 uker på vei (uten å egentlig ha prøvd på en til), så får vi se etter legen 4.juni:)

 

Men det skal bli kjekt med enda en liten bebis i huset;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere nye babyer på vei (og til deg som har født)!

Jeg må bare knipe igjen og bli ferdig med studiene først. Går greit nok å studere med ett barn, men jeg tror ikke jeg ville klart det med to tette.. Så det blir nok først om et par-tre år for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin om 53 dager :-) Gleder oss, men det blir nok hektisk. Lille storebror er en aktiv gutt som sjelden sitter stille, så det kan bli spennende. Glad vi har stor deilig hage som er gjerdet inn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hehe, da har jeg akkurat funnet ut at jeg er ca 7 uker på vei! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Dere er heldige! Jeg har så lyst på et barn til, men det passer så dårlig. Er i slutten av studier og har ikke jobb, så ender opp med ingen penger hvis vi får en til nå. Mannen min jobber 50 % også, så er ikke mye å leve på. Håper det blir om ikke så lenge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er veldig stas med to små og at de er så tette også. var ikke planlagt, men veldig kjekt likevel:) nå er minsten blitt snart 4 mnd og jeg koser meg med begge to. Største er i barnehage på dagtid. litt godt sånn at jeg får tid med minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange som hadde fått eller er på vei med nr 2 - gratulerer! Vi skal begynne prøvingen i juni er planen. Jeg studerer 50%, og jobber de resterende 50%ene, så ideelt sett så burde vi vel ha ventet til jeg var ferdig med studiene. Men det er drøye tre år til, og så lenge er det overhodet ikke akutelt for oss å vente fordi vi vil ha de forholdsvis tette, og fordi vi har så fryktelig lyst på en liten til. Så det blir nok hektisk, men vi velger å fokusere på at det også blir uhorvelig mye moro! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja, her skjer det ting! Gratulerer så mye til alle dere som har født, og som er på vei med en til :))

 

Selv har vi først nå begynt å prøve på nr 2. Jobbskifte og hussalg osv har utsatt det litt, men nå er vi superklare!! Gleder meg til å ha baby i hus igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...