Gå til innhold

Termin i Juli og bekymret for hvordan det er med sommervikarer, ol...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke så mye om hvordan sykehuset takler dette med ferien, og hva som er rutiner der. Men er det noen som vet noe om dette ?

 

Hvordan ordner de dette med sommervikarer? er det slik at det er mange som har ferie samtidig slik at kjenneskapen til ulike situasjoner på sykehuset er ukjent?

 

Kjenner jeg er litt bekymret for å komme dit og møte en ny, noe uerfaren sommervikar :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har født både midt i fellesferien og i påska og opplevde det som trygt. Hadde faktisk svenske jordmødre begge ganger :-) De var kjempedyktige, og jobbet i Skien som vikarer mens de avspaserte fra jobben sin i Sverige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Skal også føde i juli i Skien.

 

fødte i juli for 8 år siden snart, de var hyggelige de svenske damene da iallefal.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Sommervikarer fra Sverige er helt toppe, håper jeg får det denne gangen også. Fødte på vinteren i Skien og fikk den sure grinate jordmora. Er dessverre ett par av de der. Men heldigvis mange hyggelige. Men har vært med på fødsler og født sjøl og syns personlig svenske sommervikarer er flinkere... ikke et rift engang når de har hjulpet ut babyene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fødte i fellesferien for tre år siden :) Har ingenting å klage på ! Bare ros, for jeg hadde to jordmødre (forskjellige skift), og dem var veldig flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Fødte med svenske jm på Bærum i fellesferien for 6 år siden, Det var helt uproblematisk. Det var litt travelt da. det merket jeg fordi jeg var innlagt. Når fødselen var i gang var jeg i trygge hender.

 

Skriver her fordi jeg holdt på å havne på Skien, Jeg snakket med en jm som sa at det bare var å komme for de hadde lite å gjøre og jeg var hjertelig velkommen.

 

Kjempe hyggelig jm på telefon i allefall. dette var 31 juli. for i 06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...