Gå til innhold

6-ukerskontroll! Hvor store har de små blitt?


Silje *trebarnsmamma*

Anbefalte innlegg

Vi var på 6-ukerskontroll med Andreas da han var 5 uker og 2 dager, og jammen har han vokst!!

 

Han var 3240gr og 50cm da han ble født, og nå var han blitt 5360gr og 56cm. Og det syns! Gode bollekinn og en søt liten dobbelthake. Det produseres tydeligvis fløte i dette meieriet:)

 

Flere som har vært på kontroll og vil dele målene til de små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, da har han jo virkelig vokst! Snuppa her var 3088 gr og 49 cm da hun kom til verden og på kontroll etter 7 uker og 1 dag var hun 4410 gr og 56 cm. Mer enn 200 gr vektøkning i uka i gjennomsnitt så vi var fornøyde vi!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kontroll da Knud Jørgen var akuratt 6 uker.

Han var da 4695 g, han var 3975 g da han ble født.

Her måler de ikke lengden før på 3mnd. kontrollen, så jeg er spent på hvor lang han er.

Han er lang og slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente var 3296 gram og 47 cm ved fødsel, og på 6-ukers kontrollen var hun 5070 gram! De måler ikke lengde enda, emn hun fyller godt ut klær i str. 56:-) Lille bolla mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi ikke bor i Norge, ble seks uker til åtte, men på kontrollen i dag (8+3) veida bolla 6200 gram og var 60 fine cm! ved fødsel 3930 og 54,

så hun har vokst seg fra å være lang og smal til lang og bred...

 

trebarnsmamma *silje*, vi er visst flere med *fløde i pubban*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felix var 4570g og 51 cm ved fødselen, og 5420g og 57 cm på seks-ukeren... Stor og fin gutt som ikke gjør annet enn å vokse for tiden! Skulle bare ønske puppinga kunne bli koselig snart - det er mest bare bråk og kaving. Men tydelig at han får i seg så det griner, hvertfall!

Line Meierier AS - det er meg det. Sjokolademelk på lørdager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...