Gå til innhold

Går selv!!!


camosilla

Anbefalte innlegg

Endelig... Han reiste seg da han var 7mnd og har gått etter brio vogna siden han var 9mnd. Det vil si han har gått med støtte i 6,5 mnd før han ville slippe seg.

De fleste sa: han kommer sikkert til å gå før jul! he he, ingen garanti selvom de er tidlige ellers.

Men nå stabber han rundt og er så stolt av seg selv, og mamma og pappa er kjempestolte også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med at gutten din går. Det er stas! Her er gutten min 15 mndr, og går ikke ennå. Han er derimot ei stødig klatremus, som stadig finner veien opp i høyder. Han er ekstremt klatrete i forhold til hva jeg kjenner til av andre barn på samme alder. Har du en klatrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han klatrer, plutselig sitter han oppå kjøkkenbordet ol. drar frem stoler og klatrer opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig kjekt da :D

det er jo så stas det når de begynner å gå ;)

min tullejente satt når hun var 6 mnd, og begynte å krype og reise seg når hun var 7 og 8 mnd :) og hun gikk selv når hun var 11 mnd :o så her var det ikke lenge baby ;) hehe... det var jo kjekt, men nå løøøper hun overalt! klatrer gjør hun også ;) hun er en liten ramp må jeg si... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...