Gå til innhold

Dere med termin i oktober/november


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen?

Gleder dere dere til ultralyd, eller har dere kanskje vært?

Hvordan gikk det?

 

Skulle fått litt liv i den tråden her altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen kunne nok ha vært bedre. Er mye svimmel. Jeg har vært på ultralyd i dag, legen trodde det var en jente der inne. Morkaka lå litt langt nede, ellers så alt fint ut. Jeg fikk termin 5. oktober, samme termin som jeg hadde. Legen sa at det var veldig sjelden at mens termin og ultralyd temin ble lik. Kanskje jeg er heldig å føde på termin dato denne gangen. Har gått over termin i mine forrige svangerskap.

 

Når er det du skal til ultralyd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå 12 uker og 4 dager på vei i dag, og har vært litt småkvalm hele dagen i 3 uker. men det var rundt uke 7-8-9 tror jeg =) nå er den mye bedre, og jeg kan jobbe helt fint ;) merker nesten ikke at jeg er gravid! men jeg har gått litt opp i vekt, og merker at magen vokser (selv om livmoren er laaaangt nede enda).

Jeg har vært på en UL , og det var i uke 7:) da såg vi nesten ikke noe, bare en "klump", så skal jeg i uke 16 og 18 =) glder meg kjempe masse til det =D

har en jente fra før og håper egentlig på en jente til...det syns jeg hadde vært koselig =) men blir det en gutt hadde det også vært topp! en av hver =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med lik termindato da, det er jo ikke ofte nei!? Også ei jente.. sukk.. det vil jeg og. hehe

 

Jeg har og termin 5 oktober faktisk.. ;) Men den ble satt i uke 12+3 av jordmor Bente via ultralyd på ringerike, for jeg hadde så usikker termin.

Spent på å se om den endres etter ultralyd neste uke.

 

Jeg har time på onsdag :D Blir spennende, gleder meg som en liten unge :)

 

 

Formen her er i grunn veldig bra, sliter en del med bekkenet mitt og det tar på litt kjenner jeg. men utover det er formen upåklagelig i grunn.

 

Hvor er dere fra da?

 

Jeg bor på Jevnaker :) født og oppvokst her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også på Jevnaker.

 

Dere får ha lykke til på ultralyd begge to. Det er så morro å være der. Fikk med bilder hjem. Storesøsknene ble litt skuffet. De trodde jo selvfølgelig at de skulle få se et vanlig bilde. Men når jeg forklarte bildet syns de det var kjempe morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født og oppvokst Hønefoss, og bor der nå. :) Det er ikke nødvendig å flytte så masse hvis en trives;)

 

Er det noen andre som skal ha sin første?

 

Jeg har termin med min første 24.oktober.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at vi må få litt liv i tråden her inne ja:o)

Jeg har hatt 3 ul på Ringerike i uke 7, 9 og 12. Den første pga at jeg har hatt to aborter tidligere. I uke 9 pga masse brunt utflod(som enda ikke har gitt seg) og i uke 12 fordi jeg fikk en styrtblødning som vi nå prøver å stanse med medikamenter. Er inne i min 13 uke nå, med termin 16 november. Har to jenter fra før og er født og oppvokst på Grua på Hadeland:o)

 

Håper det går bra med oss alle:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Formsjekk er vel på sin plass nå vel???

 

 

Halveigs i morgen... og kjenner masse liv fra den lille luringen inna bords.

Ville jo ikke vise seg på ultralyden, så kjønn er ett mysterie.. samme kan det være og ;)

 

Litt artig at vi er fler fra samme sted med termin likt da..

 

Veldig nysgjerrig på deg fra jevnaker da *fnise* vi kommer jo garantert i samme "barselklubb" på helsestasjonen i etterkant.. med mindre en av oss er skikkelig tidlig ute, mens den andre er skikkeliiiig treg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, vi kommer nok i samme barselgruppe. Vi finner nok ut hvem hverandre er etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5 oktober, jordmor satte den på første ultralyd i uke 13 og målene på ordinær ultralyd tilsvarte den samme datoen så da er jo det bankers. :)

 

Håper i det ALLER lengste på å slippe overtid denne gangen, men med historie på 10 og 12 dager over så er vel det bare å glemme tenker jeg. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...