Gå til innhold

Termin på min sønns bursdag...


Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid igjen, tydeligvis. hehe. Etter mine beregninger har jeg termin på 2-årsdagen til sønnen vår. Så får vi se om det blir tidenes bursdagsgave eller ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer!

Tanken har slått meg også.. 2 år mellom ungene er fint. Men får vente til vi er i fast jobb igjen begge 2 og har et hus vi kan bo i (huset vi kjøpte i fjor sommer er fullt av sopp og råte)..

 

Kanskje det er håp for en lillesøster eller lillebror til minstens -årsdag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!! Jeg er også gravid igjen! 18 desember her, foreløpig..men hvem vet, kanskje blir det et januarbarn til!?

Har du forresten tenkt å investere i søskenvogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med spiren=)

jeg og søsteren min har bursdag sammme dag koselig det ,man blir altid husket;P

 

men va litt kjipt i blandt da man følte man ikke hadde noe egen dag liksom.. men son følte man bare når man var liten , vi hadde som regel barneselskap annet vært år på dagen vår da..:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med spiren=)

jeg og søsteren min har bursdag sammme dag koselig det ,man blir altid husket;P

 

men va litt kjipt i blandt da man følte man ikke hadde noe egen dag liksom.. men son følte man bare når man var liten , vi hadde som regel barneselskap annet vært år på dagen vår da..:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! :)

 

Nå som vi har kommet over det verste sjokket, begynner jeg å se litt lysere på det. Nei, det var ikke planlagt, men det er jo masse positive ting med å få et barn til nå :) Håper bare det bra denne gangen!

 

Vet du, jeg så faktisk en drit kul søskenvogn på toget for noen uker siden (før jeg visste... hehe). Den gikk i lengden, ikke i bredden. Så mye mer praktisk ut enn de typiske vognene. Så kanskje det blir den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen:)

 

Kanskje det var den Phil and Teds vognen du så? Den synes jeg også ser kjempekjekk ut, men har hørt så mye dårlig om den :( Har vært en del prat om den på barnevogndebatten tror jeg:)

 

Vurderer Teutonia jeg, selv om jeg egentlig ikke er fan...den er såpass bred at man kan bruke skinnpose på begge barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på hvilket merke det var, men jeg falt litt for løsningen. Kjenner flere som har slike som går i bredden, og det er jo ikke akkurat praktisk. Den eldste kan jo finne på å slå/pirke på/vekke babyen, og da har vi det gående. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...