Gå til innhold

Føde på KK i 2010...??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Lurer også på dette... Vurderer å reise til Voss, men når ikke det om fødselen går like fort som sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

er avhengig av Haukeland, siden sambo ikke kjører bil... hva kan jeg forvente meg?

blir 3 fødselen min dette, men første i Hordaland...

jeg har termin i april 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette e eg og veldig spent på - blir førstegangsfødene, så alt e nytt, spennende og litt skummelt....syns det e fælt at det ikkje e meir tilrettelagt for at iallefall pappen til barnet kan få være der meir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Enig i at det er kjekt at pappaen kan være der - men fra april 2008 hadde jeg veldig gode erfaringer med tidlig hjemreise-prosjektet. Vi reiste hjem 24 timer etter fødselen og fikk kjempegod oppfølging hjemme - to besøk av en super-hyggelig jordmor (og vi kunne fått flere om vi hadde trengt det) og så kom jo helsesøster et par dager seinere. Vi bor riktignok ganske nær Haukeland, men opplegget fungerte SUPERT for oss. Deilig og rolig hjemme, mann som lagde mat, og jordmødre som gå råd på telefonen om jeg lurte på noe samt altså hun som kom hjem til oss to ganger og sjekket at amming gikk bra og tok den blodprøven babyene skal ha.

 

Det er jo ikke alle som kan reise hjem tidlig - om du har hatt komplikasjoner eller keisersnitt f.eks. - men det er i hvert fall noe å vurdere om du vil være med pappaen og ha litt mer ro enn du får på et sykehus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Jeg har født 2 barn på Haukeland, og vært med på min søster sin fødsel, og ville ikke født noen andre steder tror jeg. Første gangen var jeg i livsfare pga komplikasjoner, og det ble tatt så profft hånd om at hverken min mor som var til stede eller jeg visste hvor alvorlig det var før fødselen var over.

2 gangen kom jeg inn med ganske mye angst pga forrige opplevelse, men det ble en flott fødsel, og de tok så mye hensyn til meg og mine følelser...

Gleder meg til å komme opp neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...